sobota 18. února 2017

SPLETENÉ LISTÍ ...

je můj osobní název dalšího pleteného šátku.

REYNA

autorka Noora Laivola


Vybrala jsem si přízi
Jawoll Magic Dégradé č. 60,
 vypletla jsem celé 100 g klubko
a šátek má rozměry
158 x 56 cm.

Barevně je pro mne v kategorii podzim, proto ten název.
Odstíny, které se při pletení na šátku tvořily, jsou naprosto úžasné a samozřejmě, že ho nebudu nosit jenom na podzim :o)).



Návod je jednoduchý a zvládnou ho i naprosté začátečnice.
Střídají se řady vroubkové a mřížka.





A dokonce mám jednu kabelku, která k šátku barevně senzačně sedí.



Šátek skvěle ozdobí kožená spona ve tvaru prstenu, kterou jsem vlastně nepoužívala, protože z hedvábných šátků mi klouzala a na těchto slabých pletených drží perfektně.


Zatím stále s šátky nekončím.

Opět nahozeno na jehlicích ...



18 komentářů:

  1. Krásně sladěno se sponou i s kabelkou, tohle mám taky ráda :-)) Taky se chystám na jeden šátek, už jarní bude taky ladit :-)) Krásný víkend Álo, D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že spona jde na tyto šátky navléknout, kůže se k nim bezvadně hodí.
      A kabelky? Samostatný námět, špatně odolávám...
      Hezké dny Danko.
      Ála

      Vymazat
  2. Máš úplně stejnou barvu kabelky jako já. Šátek je kouzelný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má dlouhé ucho a moc ráda ji nosím, barvu jsem sháněla docela dlouho :o))).
      Ála

      Vymazat
  3. Šátková šikovná Alenko, moc krásně tvoříš!!!!A hlavně ti to jde krásně od ruky.než se rozkoukám, tak je další šátek. Měj se moc krásně a ať se ti daří.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Inko :o). Jde mi to od ruky vzhledem k nachlazení, které mne celý týden trápí, takže nic moc nedělám a při kýchání, frkání a kašlání si hezky cvakám jehlicemi. Zrovna jsem dokončila další.
      Užívej si víkendu.
      Ála

      Vymazat
  4. Reyna se Ti povedla a ty barvičky...moc pěkný šátek a s kabelkou krásné duo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento šátek se mi líbí svou lehkostí a vzdušností, určitě upletu ještě jeden jako dárek :o).
      Měj se prima Marcelko tam v dálce.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko opět další nádherný šátek jsi upletla.Ta barva je čarovně krásná. A moc ti ladí ke kabelce. Jsi opravdu moc šikovná.
    I já jsem Reynu pletla již dvakrát. A moc mne bavil.
    Posílám ti moc pozdravů a přeji ti krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni děkuji za pochvalu, pletl se báječně. Musím se k tobě na blog podívat kde ho máš :o)).
      Užij si poklidný víkend.
      Ála

      Vymazat
  6. No prostě fakt šátková královna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))) a stále nekončím Stáni. Další dokončený schne vypnutý a probírám další návody.
      Ála

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ty barvy úplně hřejí. Jsem ráda, že se šátek líbí.
      Ála

      Vymazat
  8. Dobrý večer Ali,nemohu jinak než chválit,chválit a zase chválit!Nevím kde berete čas,ale šátečky jsou prostě úžasné.Taky se peru trochu s pletením,a proto bych Vás moc prosila o vzoreček,pokud by Vám to nevadilo,Už jednou jste mi posílala,tak doufám,že Vás mohu opět požádat,pokud Vám to nebude vadit.Jste moc šikovná,ale pokud nebudete mít čas.nebonebudete chtit,zlobit se nebudu. Děkuji moc Jana vitja@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, šátky mne naprosto uchvátily a moc mne to baví. Času mám přes zimu mnohem více, o děti se již starat nemusím a tak toho všeho využívám dostatečně :O). Odkaz na návod pošli na mail a ráda.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, já Ti tleskám, další krásný šátek a ty barvy....nádhera.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám návyk :o) - na šátky Jani. Pletou se tak báječně.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála