neděle 5. února 2017

RYBIČKO ZLATÁ ...

splň má přání jsem si říkala v sobotu, protože můj muž dělal zkoušky, a to rybářské.





lín obecný


To bylo tak. 

Celý náš společný život od něj slýchávám vyprávění o úžasných letních prázdninách, které vždy trávil i své babičky na venkově. Ty dva měsíce klukovského ráje si zpestřoval  chytáním ryb v Ohři, jež lemovala ulici před babiččiným domkem. Vzorně si na začátku prázdnin vyřídil rybářský lístek a s kamarádem zásobovali své babičky. Dřív to bylo vše jednodušší, nemusel být členem rybářského spolku, nemusel dělat žádné zkoušky, aby mohl chytat na dětskou povolenku. Moc ho to bavilo.

Mnohokrát jsme se spolu bavili o tom, že jednou bude mít čas i na svého opomenutého koníčka a vyběhá si vše potřebné, aby mohl rybařit.

Před osmi dny šel kolem rybářské prodejny v našem městě a zaskočil se zeptat jak je to s přihláškou, se zkouškami a rybářským lístkem. 
Něco ho prostě popostrčilo, aby tam nakoukl. Hned tam vypsal přihlášku, protože zkoušky jsou prý jenom jednou za rok a zrovna ty letošní jsou 4.2. Přinesl domů rybářský řád a po večerech si dělal testy na internetu. Moc času na studium opravdu neměl.

A tak jsem dopoledne v sobotu držela palce a čekala jak to dopadne.  Ani synům nechtěl nic říct, chtěl je překvapit jenom když se mu to podaří :o).

Přijel domů a nesl v ruce šampus.
Zkoušky udělal a v testu z 30 otázek měl jenom 2 chybně, neskutečné. I ústní otázky, kdy měl poznávat ryby z obrázků, zvládl s jedním zaváháním.
Jsem na něj opravdu pyšná a měla jsem radost s ním.







pstruh obecný


Celý večer si na internetu hledal rybníky a říčky v okolí, na kterých bude moci chytat.

A já už spřádám plány co mu koupím k svátku, k narozeninám.


Je to jasné, vše bude rybářské ... :o)))




Rybičko zlatá, přeju si 
mít vrásky smíchu u pusy 
a písničky a zpívání 
a klid na tichý dívání 
a čtení knížek schovaných 
na sladké chvíle před spaním, 
mít třistapětašedesát 
dnů štědrých každý rok. 

8 komentářů:

  1. To budeš mít pestrý výběr dárků :-). Ale je pěkné, že se manžel do dávného koníčka zase tak obul. Tak ať mu berou

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Docela se na to těším, prodejnu rybářských potřeb mám na dosah, tak nemusím ani nikam jezdit.
      Já ho v tom podporovala, ať na to jenom nevzpomíná a pokud opravdu chce, tak ať se na nic neohlíží a zkusí si zkoušky udělat.
      Ála

      Vymazat
  2. To je krásné...manžel si splnil sen a tak to má být.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MOc mu fandím a prožívala jsem ty zkoušky s ním v duchu :o), přeci jenom měl strašně krátký čas na přípravu. Ale je znát, že ho to vždy bavilo a hodně věcí kolem rybiček si asi osvěžil. On má stále vynikající paměť.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko jak už píše Michaela, je krásné plnit si své sny. Blahopřeji k úspěšné zkoušce.. Koníčkové dárky jsou ty nej.. U nás jsou to téměř pokaždé dárky spojené s motorkou😉.Krásný nový týden. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že si ten svůj letitý sen splnil a neodradil ho ani věk, co si budeme povídat, byl prý u zkoušek nejstarší :o))).
      Měj Zdeni hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Martinko, moc děkuji za něj a já mu to vyřídím :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála