úterý 28. února 2017

MOŘSKÁ HLUBINA ...

je název mého dalšího pleteného šátku a to podle návodu

Dream Stripes
od autorky Cailliau Berangere.



V originále je tělo šátku tvořeno proužky, které se mi však úplně nezamlouvaly a raději jsem zvolila vzorovanou přízi

Zaubergall Crazy č.2136, která tvoří tělo šátku

a na krajkový lem od Dropsu Floru č.12.



Šátek váží 96 g, měří 180 x 50 cm, pletla jsem na jehlicích č.4.
Ze základního 100 g přadýnka jsem spotřebovala 66 g a z 50 g Flory jsem vypletla 30 g.




Nyní žádný šátek nahozených na jehlicích, ani na háčku, nemám.
Musím si trochu od nich odpočinout a tak háčkuji malá podkafíčka pro mou kamarádku k narozeninám.

Šátky však neopustím, v žádném případě :o).

Pokud vše dobře dopadne, budu plést s Vlněnými sestrami
jeden naprosto úžasný projekt.
Už se moc těším a jsem zvědavá zda pletení zvládnu.

Snad ano ...




20 komentářů:

  1. Alenko opět nádhera.. Také se teď rozmýšlím nad novým, jarním šátkem.
    Jenže vlněnky mají tolik nádherných barviček a návodů, že jsem zatím bezradná😉..Nový Kal je nádherný, já si však netroufám. Ještě jsem krajku nepletla, tak budu zkoušet jiný a tobě držet palečky.
    Krásný den ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem Zdeni velmi těžko vybírala a vybírám. Já bych neustále pletla či háčkovala, ale nemohu vše ani unosit, takže budu hledat odbyt :o)))). Některé daruji k narozeninám, což si myslím je velmi hezký dárek. Krajka mi problém nedělala, spíš mi nejdříve vůbec nevycházel vzor na prostředek šátku, pak jsem zjistila, že mám chybu v počtu ok na jedné straně (občas jsem asi zapomněla přidat oko na okraji), takže to byl docela horor.
      Pěkný den.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko zase povedený kousek! Kdo si má pak vybrat, z té spousty krásných přízí, že?Moc se Ti povedl, bude Ti slušet!Měj se hezky Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko vybírá se velmi těžko, jsou tak nádherné kombinace. Mně se také moc líbí a tenhle si asi fakt nechám :o)).
      Pěkný den.
      Ála

      Vymazat
  3. Ali, vidím to tak, že já mám červenou holku a Ty modrého kluka :-) Parádní šátek. Měj se P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlí, ale že by jim to spolu slušelo, že ? Stále ještě nemám úplně zvolené barvy na jarní KAL u Vlněnek, základ mám tm.šedomodrý, tak čekám na jednobarevku.
      Pěkný den přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Aleno, tak ten je snad nejkrásnější! Opravdu nádhera!!! Jsi moc šikovná!! Nádherná barva.Měj se moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se mi Inko líbí ta barevná skladba a jsem ráda, že na krajku jsem našla tak příhodný odstín.
      Užívej si prázdnin :o).
      Ála

      Vymazat
  5. jůůů tedy ten ale je úžasný ♥ ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Tahle barevná kombinace není úplně můj šálek čaje, ty předchozí mne oslovily víc. Ale teď jsem si teprve všimla, jak je ten šátek lehoučký...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) mně se nedávno začala líbit modrá, tyrkysová, zelenomodrá - prostě nějaká osobní barevná změna. Ale samozřejmě, každý máme určité barvy více oblíbené, některé méně. Já zase nemám moc ráda černou a někdo ji používá i v bytě (to je nyní velmi moderní, černá-bílá).
      A lehoučký je jak vánek Stáňo, to potvrzuji.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, není to škoda, že je poslední, tak ti jdou!
    Moc krásné fotky z procházky!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, určitě poslední není, jen čekám na český návod a musím dokoupit přízi, v mezičase háčkuji podkafíčka, která budu potřebovat jako dárek již v březnu. Nenechávám ruce zahálet, ač bych chvilku měla, brní mne nějak malíčky :o)).
      Měj pěkné dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Mořská hlubina je krásný název s tajemným tónem. Ať se dobře nosí! Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :o), už se těším až v něm vyrazím ven.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, krásný jméno pro nádherný šátek.
    Máš můj veliký obdiv.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji :o), ale bez skvělých návodů, které jsem díky Vlněným sestrám získala, bych šátky tak krásné neměla. Zatím jsem tvořila jenom háčkované podle sebe, ze zvolených vzorků.
      Já sama jsem z nich nadšená.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála