pondělí 13. února 2017

MALINY NA KAMENÍ ...

další šátek, který jsem si nazvala po svém.

Jeho domovský název je

Multnomah

autorka Kate Ray, a k názvu ji prý inspirovala oblast Multnomah v severozápadním Oregonu, která je velmi blízká jejímu srdci.
Já jsme použila přízi
Jawoll Magic č.23
a mne barevná skladba vláken evokovala barvu růžových malin
a šedou barvu kamínků.







Spotřeba - 100 g
Velikost - 160 x 47 cm
Jehlice - č.4

Šátek se pletl báječně a kdyby mi nedošla příze, pletla bych určitě ještě dál a dál, líbil by se mi ještě širší vzorovaný lem. Zvažovala jsem i přikoupení klubíčka, ale u Vlněných sester již neměli vůbec žádné skladem a nikde dál jsem již nehledala.



I tak je šátek překrásný a já mám dilema, zda ho daruji nebo si ho ponechám.
Jenže se mi začínají šátky hromadit a nevím zda je vůbec unosím.

Určitě ho daruji - svátky, narozeniny se blíží :o).
Již vím komu.







Mám nahozen na jehlicích totiž další šátek.

Nemohu prostě odolat.





Začíná to být asi VÁŠEŇ ...



P.S. Moc vám děkuji za tipy na foto programy pro úpravu fotek.
Vybrala jsem si Photoscape a sžíváme se :o)).




20 komentářů:

  1. Ali, malinová nádhera. Je to krásná závislost, tomu úplně rozumím :-) Měj se krásně Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím Pavlí, že ty již máš také pěknou zásobu, takže si rozumíme :o). Každou volnou chvilku mám jehlice v ruce.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, opravdu nádhera... :)
    Pěkné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko mám z něj takovou radost. Každý z šátků je pro mne výzva.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko pletení je opravdu těžká závislost! Ale příjemná, když člověk vidí výsledek, že? Maliny na kamení se Ti povedly, šátek je krásný. Měj se fajn!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejenom pletení Marcelko, ještě háček a knížky, jen ten čas natáhnout. Večer bych u toho seděla, ale ráno se mi pak zase nechce vstávat :o))).
      Jsem ráda, že se ti líbí a mávám do dálky.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, opět nádherný...krásná barvička.Jsi šikulka! Těším se na tvůj další o)..měj krásné dny Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Inko. Další se již rýsuje. Výhoda těchto menších šátků je, že jsou brzy upletené :o). Když si vzpomenu jak dlouho jsem pletla Pavučinku...
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Moc hezká barevná kombinace a ,,Maliny na kamení", originální a trefný název.
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Henrieto. Někdy se mi do hlavy vnutí vlastní název :o)), tak ho použiji.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko tvůj nový šátek je opět nádherný. A tvé názvy jsou tak kouzelné.. I já jsem propadla závislosti na pletených šátcích .Jen můj mužíček to nechápe.😉...Těším se na tvůj další kousek.. Krásné dny šikulko. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) děkuji Zdeni, pro ten nový už mám také nějaké názvy sepsané. Můj muž mi zatím fandí, šátky se mu moc líbí, ale to ještě netuší, že jsem si opět objednala další barevná přadýnka.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, přesně moje barvičky....šátek je krásný, jsi velká šikulka.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani. To je také dobrým návodem :o))).
      Ála

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Děkuji Neplecho :o)), hlavně ujíždím na těch barevných kombinacích, ty jsou úžasné, příze se dají sehnat překrásné.
      Ála

      Vymazat
  9. Z tebe bude šátková královna :-). A tahle růžovo-šedá kombinace je moc pěkná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem Stáňo některé darovala, takže ono mi jich zase tolik nezbude :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  10. Tedy Alenko, ty jedeš! Ale daří se ti, další krásná práce a poetickým názvem!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Prostě mne to nějak Helenko pohltilo. Zrovna jsem nastydlá, tak lenoším s jehlicemi v ruce :o)).
      pa Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála