středa 15. února 2017

KDYŽ MNE SLUNCE TAHÁ ...

svými paprsky za rukáv a láká se vydat do krajiny, nijak neotálím, beru foťák, sluneční brýle
a vyrážím na své toulky.




Jdu si jen tak pomalým krokem sama a mám obyčejnou radost.

Zasněžené osamocené louky,
pár oveček u farmy,
koník co řehtá do daleka,
smečka snad deseti Border kolií, které páníček vzal do lesa
i s malými štěňátky.
Ty jsem si úplně zapomněla vyfotit :o( , to mne potom mrzelo.

Tak jsem si alespoň půjčila fotku z Wikipedie.

- krásní a inteligentní pejskové -






Občas stačí velmi málo, aby člověk pocítil
nesmírnou radost v srdci,
už jenom tím, že pozoruje přírodu kolem sebe.
Každé roční období má v sobě tolik kouzelného.

Letošní zima je překrásná...



24 komentářů:

  1. Alí, krásná vycházka.
    Koukám, že s fotkami frčíš :o) V jakém programu je nakonec zpracováváš? Pásne ti? Za mě jednička s hvězdičkou.
    Krásný ještě v pravdě zimní den.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, bylo to nádherné, to sluníčko dělá divy. Bylo to v pondělí a druhý den mě semlela rýma a kašel :o)), ale to nebylo z procházky, to jsem chytla zřejmě od vnoučat.
      Program jsem vybrala Photoscape, hlavně pro to, že je v češtině a jednoduchý, to mi úplně stačí.
      Měj se hezky Katko.
      Ála

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Díky Pavle, ty sluneční paprsky malují fotky samy, já jenom mačkala :o)),
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Letošní zima je opravdu krásná. U nás sníh už není, ale námraza včera byla překrásná. Krásný den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U nás se sníh stále drží a ještě mrzne. I když už přes den na sluníčku ze střech začíná kapat.
      Měj krásné dny Dani.
      Ála

      Vymazat
  4. Svatá pravda. Každé roční období je krásné a záleží jen na nás, jak se tozhlížíme a co si vybíráme.
    Příjemný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to tak, Oli, vždy si vybrat to hezké z jednotlivých období.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Přesně, někdy stačí jen málo, nadechnout se čerstvého vzduchu, pohlédnout na modré nebe a přivřít oči před sluncem... Není to samozřejmost...
    Na světě je tak krásně... a letošní zima je ta pravá, pro všechny a všude...
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Být vnímavý a mít otevřené oči, tak vidíme a cítíme tu krásu, viď Hani ?
      Ač jsem milovnice léta, letošní zima mi udělala radost.
      Měj radostné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ano, prožívám nejkrásnější okamžiky právě při obyčejných procházkách po okolí. Mé štěstí umocňují mí dva pesani, kteří radostí válejí sudy ve sněhu :-) Právě na jednu takovou procházku vyrážím.
    Krásné sluncem prozářené a ještě stále zasněžené dny. Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to obyčejné radosti. A věřím, že i pejskové se při válení ve sněhu tetelí blahem.
      Krásné procházky přeji.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenkooo, to jsou moc krásné fotky. Taky pociťuji štěstí při obyčejných procházkách a při výhledech z kopce do krajiny... :) Takový pocit spolubytí s přírodou... :) Těžko se to popisuje, ale je to prostě to ONO. :)
    Krásné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tu naši kopcovatou krajinu kolem sebe mám moc ráda :o).
      Tak ať se nám Peťko dobře vyšlapuje.
      Ála

      Vymazat
  8. Krásně zachycená atmosféra. Přeji více slunečních dní:-) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To už všichni potřebujeme, slunce a jeho hřejivé paprsky.
      Přeji hezký zbytek prázdnin Evo :o).
      Ála

      Vymazat
  9. Ali, zima je opravdu jak má být. Pěkná vycházka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po několika letech je opravdu zimoucí zima jak má být.
      Ála

      Vymazat
  10. Dneska bylo opravdu krásně. Já to bohužel viděla jen v práci z okna. Tak jsem se aspoň teď prošla s tebou :-).
    Vidím, že už zas máš program na koláže z fotek :-)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle bylo focené v pondělí, druhý den jsem byla atakována rýmou a kašlem a dřepím doma:o)).
      Program jsem si z vašich tipů vybrala a postupně zkouším ho zvládat Stáňo, musím pomalu pomaličku.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  11. Pekné fotky, je to pravda, že občas k radosti stačí málo a niekedy naopak nie a nie ju nájsť
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano je to tak, někdy je člověku pošmourno uvnitř sebe, i když venku svítí slunce.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko, musím jen souhlasit. Jak to jde, vyrážíme s Aronkem, dny byly tak krásné...
    Přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš skvělého společníka Helenko, to já chodím většinou na tyhle krátké procházky sama, protože muž tvrdí, že chodím moc rychle :o))) a tak raději třeba vozí dřevo do kotelny. Ach jo, ti chlapi...
      Hezký den přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála