úterý 21. února 2017

INDICKÁ RŮŽE ...

další kousek do kolekce pletených šátků.

The Age of Brass and Steam
autorky Karin z Orange Flower Yarn




Zvolila jsem přízi Crazy Zauberball od firmy Schoppel
Indisch Rosa



Spotřebovala jsem necelých 100 g/420m (zbylo pidi klubíčko).
Šátek má rozměry po vypnutí 150 x 50 cm.






Než začne jaro, budu mít pořádnou zásobu šátků, protože čekání na voňavé a hřejivé dny mi s jejich pletením opravdu rychleji utíká.

Už vymýšlím název pro další šátek, který mám 
nahozený na jehlicích.
Jsou to tak zvláštní odstíny, že mne zatím vůbec nic nenapadá.

A tak při pletení přemýšlím co mi barvy připomínají.

Možná moře ... :o)




14 komentářů:

  1. Teda Alenko, další krásný šátek jsi upletla.
    I já jsem ho pletla moc ráda a snad dělá radost kamarádce.
    Tvé barvy jsou kouzelné. Jsi opravdu šátková šikulka.
    Měj se moc hezky a těším se na další. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pletl se Zdeni tak nějak sám od sebe :o)), byl prostě jednoduchý. Ale když se zvolí ty nádherné barvy, vznikne šátek okouzlující. Já jenom dodala ty ruce.
      Krásné dny přeji - u nás již druhý den prší.
      Ála

      Vymazat
  2. Ali tvoje šátky jsou nádherné. a ty barvičky, to je prostě paráda.
    krásné dny. Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Majko. Sama jsem nadšená z těch barevných kombinací a vždy čekám co vše se z klubíčka odvine.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, krásné šátky, opravdu... taky musím mít neustále "něco" kolem krku... prozatím jsem si vystačila s krásnými šály od tchyňky... ale čím dál více mě háčkování a pletení taky láká (jen najít teď ten čas na to všechno, co by mě bavilo)...
    Hezké dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mám ráda krk v teple, ať v zimě, tak i větrném létě. Nevím jak jsem to dělala, ale tvořila jsem i když byly děti malé - vyšívala jsem, pletla jsem, šila jsem. Vůbec nechápu kdy :o))),ale asi vždy když spaly. Bylo to mé odreagování.
      Přeji ti Peťko, aby sis ty své chvilky také nacházela :o).
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, zase se Ti povedl a ty úžasné barvy! Ty ses do toho pustila, stejně jako já... a už Tě to nepustí, to mi věř. Ale já si myslím, že udělat někomu radost , i sobě ručně vytvořeným dárkem, je úplně nejvíc...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barevná klubíčka jsou přenádherná a já jenom žasnu co hezkého mi posléze vznikne. Jen mi začínají ruce signalizovat, že to přeháním :o) a již třetí den mi brní malíček levé ruky. Musím zpomalit mé nadšení.
      Měj se Marcelko moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, opět nádherný kousek.Řeknu Ti, že Tvé šátky mě tak okouzlily a já si koupila přízi na svůj první šátek...
    Měj se hezky.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, takhle jsem já dopadla také, obdivovala jsem u jiných až jsem si vytiskla návody v češtině, objednala příze a byla jsem lapená :o).
      Budu se těšit na tvůj první kousek.
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, že ty nechodíš vůbec spát?!! :o) Moc povedený.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Ali, ty jistě něco vymyslíš - tvá šátky jsou nejen krásné, ale velmi poeticky pojmenované!
    Měj se hezky! Helena



    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas mne jakási múza políbí :o)) Helenko. A s tím posledním najednou trochu zápasím, je mírně vzpurný a musela jsem již několikrát párat, to abych to neměla zas až tak jednoduché...
      pa Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála