úterý 7. února 2017

HÁČKOVANÁ ŠÁLA ...

ze zbytku příze Elian Nicky.





Chtěla jsem dírkovanou šálu a našla ve starých uschovaných návodech docela zajímavý a hezký vzorek.


Spotřeba 290 g, délka 2 metry, šířka 28 cm.
Vzorek případným zájemkyním mohu poslat na mail.




I když je příze Acrylic, šála je na krku příjemná, hřejivá.



Šálu může zdobit ozdobná jehlice, kterou jsem si
velmi oblíbila, dodá šátkům a šálám jemnou eleganci.




Na pletacích jehlicích mám nahozený opět šátek, a tentokrát to je přímo autorský model :

Close to you
od Justiny Lorkowské

Začátek byl trochu krkolomný,  musela jsem se orientovat v jiných značkách a zvyknout na trochu jiný popis pletení než na který znám, ale povedlo se a šátek velice rychle přibývá na velikosti.
Návod je v českém jazyce, tak to zvládám :o)).


Šátky mi prostě učarovaly ...



21 komentářů:

  1. Ali, šála je moc pěkná. Taky jsem zkoušela před pár lety háčkovat, ale u mně zvítězilo pletení. A poté co jsem poznala Vlněné sestry, stala se pro mě z pletení závislost. Close To You už jsem taky pletla, ale darovala jsem jej, mám v pořadí uplést další. Tak příjemné pletení Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zase byla Pavlo celý život pletařka, pak jsem se věnovala jiném tvoření, až jsem se dostala k háčkování a to mne hodně pohltilo. Avšak jehlice nezůstávají ladem, to ne. A hlavně jsem také objevila Vlněné sestry :O)).
      A pletla jsi při Close To You počet uvedených řad, nebo si ho prodlužovala ? Mně se zatím zdá, že asi budu přidávat, aby byl větší.
      Ála

      Vymazat
    2. Ali, já jsem pletla podle návodu, bez přidání a je pravda, že byl menší :-)

      Vymazat
    3. Já určitě přidám, mám ráda větší rozměry :o).
      Měj se.

      Vymazat
  2. Alenko, šála je moc krásná, líbí se mi hlavně barva , ale i ten vzoreček.Poprosím tě zaslání popisu.
    Moc děkuji Jana
    vankja2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji a návod naskenuji a pošlu během zítřka.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko šála je opravdu nádherná a v mé oblíbené barvě.
    Šátek Close To You mám už dvakrát za sebou a třetí mne čeká. Tentokrát snad už pro mne. Jak se ptáš Pavlušky, tak já jsem pokaždé prodlužovala.Připadal mi malý.Měj se moc hezky a přeji ti krásné chvíle s pletením.Z♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeničko, barva se i také moc líbí.
      Já určitě budu prodlužovat dokud mi příze asi bude stačit, mám opakovat ještě 7x a zdá se mi opravdu malý.
      Nejraději bych u pletení a hezkého filmu seděla celý den :o)))).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, ty jsi šikulka, opět krásná šála. Můžu poprosit o vzorek? Moc předem děkuji. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko však víš, že to naše tvoření je veliký relax, nedovedu si představit sedět s rukama naprázdno :o)). Pošlu zítra na mailík.
      pa
      Ála

      Vymazat
  5. Moc hezká šála, vzorek by možná šel "okoukat" z fotografií, ale proč vymýšlet vymyšlené - prosím tedy o poslání vzorku na mail zuzana.jah@seznam.cz - děkuji předem. Hezký den. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemusíš Zuzko okoukávat, poslala jsem ti na mail :o)).
      Ála

      Vymazat
  6. Zajímavý vzorek, hezká barva - šála vypadá moc pěkně.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vzorek se mi také líbil a hezky se háčkoval. A využila jsem zase nějaké zbytky :o)).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Krásná šála,moc se Vám povedla.Můžu Vás poprosit o vzoreček?Předem moc a moc děkuji.Hezký večer Jana vitja@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuji :o) a návod na mail posílám a ráda.
      Přeji hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Šála se vám moc moc povedla. Mohla bych poprosit o vzoreček na meil verkazak@seznam.cz. Děkuji moc, je třeba se připravit na příští zimu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji a návod jsem právě odeslala na mail.
      Ála

      Vymazat
  9. Dobrý den, právě jsem objevila váš blog, neskutečná inspirace - i když s pletením si moc netykám, ale háčkování jsem propadla totálně - šálka je překrásná, mohla bych Vás poprosit o vzorek na mail: majka.sr@volny.cz (myslíte, že můžu konce sešít a udělat z toho nákrčník, nebo raději začít hned na výšku?). Také Vás poprosím o velikost háčku. Moc děkuji a těším se na další zveřejněné šátky! Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Marie a vítám :o). Jsem ráda, že mohu inspirovat další kdo miluje háčkování či pletení. I já ráda čerpám jinde. Vzorek pošlu na mail a odpovím zároveň na další otázky.
      Mějte krásný den.
      Ála

      Vymazat
  10. Dobrý den,
    objednala jsem si z Dropsu přízi a marně hledala vhodný popis na šál. Až ten váš mně padl do oka. To je přesně ono. Mohu Vás poprosit o zaslání popisu - vzoru na háčkování?
    Děkuji za krásný inspirativní blog.
    Lida M.
    LMeluzinova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála