pondělí 27. února 2017

BEZE SLOV ...




ze sobotní procházky










a jaro doma






16 komentářů:

  1. tady jsou slova opravdu zbytečná....krása 🌷

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Marti, a až se vše zazelená, bude to ještě krásnější a já už se moc těším.
      Ála

      Vymazat
  2. nádherné předjaří, konečně jeden rok, kdy ho víc cítíme, kdy se dlouhý podzim nepřeklápí hned do prudkého jara
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já doufám,že když byla klasická zima, že bude klasické jaro a nebude chumelit ještě v květnu :o).
      Měj hezké dny Pavle.
      Ála

      Vymazat
  3. Krása přírody nepotřebuje slov !! ♥Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezké fotky,někdy je lepší nic nepsat,aby se pocit nezměnil;-) .H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem to tak Hani cítila, že je škoda dopisovat slova :o).
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, krásně jsi předjaří nafotila ♥
    Užívej si ho. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to takové malé okamžiky, co člověku udělají jednoduše radost.
      Jarko přeji ti krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Když se někdy ztišíme, slyšíme mnohem víc...
    Někdy jsou slova prostě zbytečná.
    Krásné. Měj se.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Občas je to tak. Nejsou zapotřebí...
      Měj pohodové dny Katko.
      Ála

      Vymazat
  7. V sobotu bylo na procházku krásně. A tulipány máš jedny stejné jako já.
    Hezký večeer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, jsou stejné, psala jsem ti to i na blog, že máme stejnou barvu doma :o)).
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko i u nás byl víkend sluníčkový.
    Krásně jsi zachytila kouzelné předjaří. A slova nejsou potřeba.
    Krásné dny ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víkend byl krásný, ale od pondělí je u nás pošmourno, opět prší a já bych nejraději zůstala snad celý den v posteli :o)).
      Měj se prima Zdeni.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála