sobota 14. ledna 2017

ZASYPANÁ SNĚHEM ...


 
- ilustrační foto -
 

jsem kolem dokola. Odhazuji sníh dvakrát denně a v duchu si říkám, že zima je kouzelná jenom při pohledu z okna. Ty hromady, na které přihazuji další vrstvy jsou na mé fyzické síly již poněkud vysoké :o).
I dnes jsem již házela jednou ráno a podruhé po obědě a jak se tak dívám z okna, za chvilku bych mohla jít zase.
Ale nepůjdu. Dostala jsem milou sms, že páni lyžaři to pro sněhovou vánici v pátek i v sobotu vzdali a jsou již na cestě domů. Lyžovat se prý nedalo a nedá.
A tak  již mám nechat hrablo na pokoji.
Což učiním velmi ráda.







Během mých volných dnů jsem dočetla knížku, doháčkovala další šátek, přivítala u sebe doma dvě malé návštěvy, pohlídala Jonáška, byla na kosmetice (ale to jsem byla objednaná-to neplatí) a shlédla několik romantických a krimi filmů.
Musím však poctivě říct, že se mi stejně stýskalo a těším se až můj P. bude opět se mnou.

Myslím si, že kdyby takové několikadenní osamocení bylo v létě, stihla bych toho mnohem více :o)) ...


 

6 komentářů:

  1. užíváme nádhernou zimu :-)
    Pavel

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko i tak jsi toho během tvého osamocení stihla dosti😉..V létě je vše jiné, ale zimní odpočinek je potřeba. Krásnou bílou zimu jsi nafotila... A přidávám se, za oknem krása u hrabla si hudruji také😉.
    Krásnou a pohodovou neděli ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla jsem Zdeni trochu lenivá, něco jsem odložila NA PAK, třeba šití :o)).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, práce s hrablem je prostě pro chlapa, co si budeme povídat. Já letos ještě nemusela, muž zatím byl vždycky na blízku a byly roky, kdy byl pracovně mimo domov přes tehdy, když sněžilo :o)
    Přeji hezkou neděli ve dvou! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však on i ten chlap s tím sněhem má co dělat, občas je mokrý a to je pak docela dřina vše uklidit.
      Hezkou neděli Helenko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála