úterý 10. ledna 2017

VOLÁM ...

do světa šikovných pletařek a háčkařek SOS :o).
Našla jsem ve svých košíčkách s přízemi dvě 100g přadýnka příze Adriana č.barvy 44502 a myslela jsem si naivně, že by mohla stačit na háčkovaný šátek. Dostala jsem s daným množstvím do velikosti dětské a bohužel nikde na internetu jsem již tuto přízi neobjevila, a pokud ano, úplně jinou barvu v doprodejích.


Foto jsem si půjčila z Fleru od Sonule 78 - děkuji :o), která tyto poslední kousky v roce 2015  prodala. To mám pech.
Byla bych vděčná, pokud by některá z vás nahlédla do svých zásobáren a kdyby našla a nepotřebovala pro své použití, prodala mně. Zaplatím samozřejmě i poštovné.
Je to pokus a pokud nevyjde, šátek daruji některé z našich holčiček, ale i tak mám obavu zda by jim v této dosavadní velikosti dostatečně zakryl krček.
A pak mám ještě možnost vše vypárat, přikoupit podobnou jednobarevku a nakombinovat. Ono to asi tak dopadne, protože ani výrobce ji již nevyrábí, tam jsem se dívala hned, takže by byla veliká náhoda kdyby ji ještě někdo vůbec měl.
 I u mne se povalovala již dost dlouho ...

 

6 komentářů:

  1. Alenko moc ráda bych ti pomohla.. Moje syslírna prohrabána, ale nemám.
    Měj se moc hezky. Z❤

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, bohužel také nic..držím palce ať seženeš!

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, ani já nic... Tak ráda bych, dobře vím, jak zoufalá situace to je...
    Držím palce, pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji, líbil by se mi šátek z ní velik, ale nedá se nic dělat, zkusím Amálce a když to nebude ono, vypářu :o).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála