středa 4. ledna 2017

SNĚHOVÁ FUJAVICE ...

mne zastihla při mé dnešní rychloprocházce. Snažím se chodit každý den i za každého počasí, ale ne vždy to vyjde, přiznám se, občas musím nutit sama sebe.
Dnes jsem si usmyslela upéct Pavlovu. Druhý pokus. Hodinu a čtvrt jsem sušila a jukání do trouby přes sklo mne ladilo do spokojenosti. Ono to snad i vyjde tak jak má. Pak hodinku má chladnout v troubě a to jsem využila k vyběhnutí ven, kde sice mírně foukalo, ale zrovna nesněžilo.


Cesta, po které většinou chodím se v zimě neudržuje a tak jsem se brodila sněhem, na jehož povrchu byly občas vidět jen stopy ptáků či drobné zvěře. Čím víc jsem stoupala, tím víc foukalo. Jsem tvrdohlavá a tak jsem si stejně dala cíl dojít až na horizont. Není to daleko :o).

Jenom mé stopy.


Za chvilku jsem vystoupala a vítr sílil, začalo sněžit a okolní vršky se začaly ztrácet. Moc jsem nelelkovala, namačkala pár fotek a raději jsem se otočila k návratu.
Sněhové vločky bodaly do tváře, musela jsem mhouřit oči. Vítr skučel a strkal do mých zad, ale mne by jen tak neporazil :o)).

Cesta zpět a kopec (z první fotky) už skoro není vidět.




Pelášila jsem domů zachumlaná pod kapucí, nákrčník omotaný kolem krku a přes pusu. Muž se mi smál, že jsem si teda vybrala okamžik :o).

No, ale ven se má chodit za každého počasí, ne ? ...

P.S. A ta Pavlova ? Dopadla skvěle, vyšlehala jsem šlehačku, ozdobila malinami a odměnila jsem se přímo božsky !! Pokud něco zbude do zítra, zkusím nafotit. Dnes již bylo příliš pošmourno na focení doma.
Tak hezké zimní dny :o).
 


 

10 komentářů:

  1. Alenko, za mě: vycházku bych tentokráte vynechala a Pavlovovu bych si dala hned místo toho :o))) Vše nejlepší do nového roku!!!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten výšlap Katko udělal moc dobře a ta Pavlova mi o to víc chutnala :o))).
      Krásné dny v celém roce.
      Ála

      Vymazat
  2. Pěkná fujavice. Ale pak je člověk rád, že se vyvětral a užívá si návratu do tepla. U nás v Praze nasněžilo trochu ráno, přes den to víceméně roztálo a teď večer sněžilo znovu. Uvidíme, jak to bude vypadat zítra. Já teď denní světlo vídám přes týden jen z okna kanceláře - do práce jdu za šera a z práce taky za šera (a domů většinou dorážím až za tmy).
    Hm - Pavlova... Ještě jsem nikdy nezkoušela, ale miluju sněhové pečivo, šlehačku i maliny, takže by mi určitě chutnala ;-)
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muž již po čtvrté odhazoval a začíná láteřit :o)). Sníh je mokrý, takže pěkně těžký a má pořádný tělocvik. To je ta horší stránka zimy.
      Pavlova by ti určitě Stáni chutnala, je prostě božííí.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko i u nás se čerti ženili😉.Vítr fučel celičký den. A po poledni se rozsněžilo.. A hrablo byl můj společník...
    Pavlovu miluji, dobrůtka nebeská a hlavně pro mne bezlepková.
    Krásné dny ti přeji na tvé procházky. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je to Zdeni zachumelené asi po celé republice, hlásí stále kalamity na silnicích, z toho mne vždy mrazí.
      Muž si Pavlovu moc pochvaloval, zítra musím prý udělat další, že toho bylo málo :o)).
      hezké dny
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, ať se nám při těch svých procházkách neztratíš! Včera byla chvíli bílá tma i v Praze...
    A Pavlova je skvělá, v zimě ji dělám s granátovým jablkem - moooc dobré :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však jsem Helenko řekla manželovi, že kdybych se po půl hodině nevracela, ať mne jde vyhrabat z nějaké závěje :o)).
      Pavlova je zřejmě dobrá s jakýmkoliv ovocem, je to fakt mňamka.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  5. Ali, i my včera vyrazili do chumelenice ven s pejskem, náš Maty sníh miluje, vždycky natěšeně čeká, kdy ho začneme vykopávat do vzduchu a on ho pak s radostí chytá do tlamičky, až zuby cvakají a dělá u toho neuvěřitelně vtipná salta. :-) Ale z procházky jsme se vrátili celí bílí, úplně od sněhu, já vypadala jak ledová královna.. :)
    Na Pavlovu slyším samou chválu, jaká je to prý ohromná dobrota, já ji ještě nikdy nejedla, ale láká mě to :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, vůbec se nedivím, že jste přišli zachumelení :o).
      Můj první pokus Pavlové nedopadl dobře, to mne odradilo, ale jenom na chvilku, našla jsem si jiný recept a ten se vyvedl skvěle.
      Přeji krásné bílé dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála