čtvrtek 12. ledna 2017

OSIŘELA JSEM ...

neboť můj muž odjel na vyložené pánské lyžování do Rakouských Alp, kam jezdí s kamarády již několik let vždy v lednu, stále na to stejné místo a vždy se na to všichni velice těší. 
Já také :o).






Znáte ten pocit, že najednou nic nemusíte, ani nakupovat, ani vařit, neřešit večeři, jen si rozmyslíte co budete každý den hezkého dělat ? Zavoláte kamarádkám, pozvete je k sobě domů na kávu či vínko, proberete spoustu důležitých informací, zhodnotíte proběhlé vánoční svátky, Silvestra, děti, práci, plány na nový rok a ty chvíle si jen tak v klidu a úžasné radosti prožijete. Najednou máte celý týden jenom pro sebe a vlastně nevíte co dřív. Jasně, vyperu, vyžehlím, uklidím, ať to mám všechno hotové a pak si budu užívat toho klídku :o).
Je to vždy moc milé a příjemné, prospěje to oběma stranám a myslím si, že chlapi si to také užijí. Mají prostor zase pro to své povídání, to nemáme potřebné  jenom my holky. Oni také potřebují probrat spoustu mužských věcí. 
Jenomže zjišťuji, že zítra je již pátek a mé plány nevycházejí úplně dle mých představ, návštěvy byly pouze dvě a celkem krátké, kvůli mrazivému počasí jsem si nevyrazila ani na žádný delší pěší výlet a mám pocit, že toho již příliš nestihnu.

No nevím, ale neměli by jezdit na víc dní ? ...

 

 

17 komentářů:

  1. :-D. Taky se mi stává, že si vezmu den volna v práci, naplánuju, co všechno stihnu a večer zjišťuji, že nedošlo ani na polovinu.
    Jinak občasné osiření není špatné (hm - můj muž už dlouho nikde nebyl ;-)) - člověk si to užije a na toho druhého se pak těší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já za těch pár dní vůbec nestihla ani polovinu co jsem chtěla :o).
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,
    já tohle neznám!
    My jezdíme všude společně.
    Ale třeba tento týden jsem si trochu odpočinula také a to od dcery, která je na lyžařským výcviku;-)
    Zítra se také vrací.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko to my také, tohle je jediná aktivita kam jezdí muž sám. Je to hlavně pánské lyžování a pak - já vůbec nelyžuji :o)).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, taky takové chvíle miluji..ale u mě jich je jako máku. Manžel je pořád doma, navíc pracujeme ještě na stejném pracovišti, takže já mám radost i z toho, když odejde jen na hokej:o))..měj se krásně a užij si zbytek své jízdy:o)) Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já jich také nemám mnoho, tohle je jediné. My vždy pracovali v jednom podniku, a mnoho let spolu i podnikáme :o)), takže občasný výpadek je jenom pro dobro vztahu, pak se na sebe tolik těšíme :o).
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko,díky mým směnám to je u nás jiné. Stane se dosti často, že já mám volno přes týden a práci o víkendu a mužíček samozřejmě obráceně.. Tak spíš společný čas je nám vzácný.Ale představa, že nemusím vařit, uklízet.... je nádherná. Krásný večer. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, to je možná i horší, vše se pak musí pečlivě plánovat dle služeb, že?
      Ála

      Vymazat
  5. Také si tyhle chvíle klidné samoty užívám. Ráda si naplánuji dopředu, jak je využiji, ale často se mi stane, že se ráno probudím a mám chuť dělat úplně něco jiného. A tak proč ne! Je to přece MŮJ ČAS!
    Hezky si ten Tvůj užij, Alenko!
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem občas Henrieto velmi ráda úplně sama :o).
      Ála

      Vymazat
  6. Ach, jak já tvému muži ty hory závidím! :-) Jezdili jsme do Alp každý rok, letos poprvé nejedeme - šetří se na svatbu! :-D Ale určitě se zajedeme podívat alespoň do Krkonoš a využijeme i sjezdovky u nás, v Jizerkách. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mu je Lucko nezávidím vůbec, nelyžuji a jsem vyloženě letní typ. Zimu snáším na hraně :o)).
      Ála

      Vymazat
  7. No asi měli :o) Ale nemyslím si, že by ti tvůj muž na kamarádky nedal prostor :o) Ale rozumím...
    Alenko, moc ti přeji jelínka od Inky a věřím, že ten úžasný šátek doháčkuješ.
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, jenže mně se po pár dnech stejně začne stýskat, jak jsme na sebe hodně zvyklí :o)), tak si pak Helenko vyber, že?
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko to znám. Můj muž jezdí v květnu s kamarády na vodu, jak říkají bez bab. Na raftech sjíždí naše řeky.
    Taky si těch 5 dní užívám.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála