středa 11. ledna 2017

JELÍNEK ...

pro štěstí na mne vykoukl z obálky od Inky, která mi poslala milý dárek.
Inko, moc a moc děkuji, určitě ho budu nosit připnutý, je prostě kouzelný.




Když dostanu nečekaný dárek, jsem vždy trochu v rozpacích. Zasloužím si ho vůbec ? Zahřeje mne však u srdce, že na mne kdosi myslí a chce mi udělat radost. Je to milé a já díky blogu získala spřízněné duše, se kterými bych se velice ráda poznala i osobně.

A ještě dnes přidám fotku rozháčkovaného šátku mašličkovým vzorem z příze, která už se nevyrábí a o kterou jsem vás prosila minule. Raději jsem si ho vyfotila nedodělaný, neboť to vypadá, že dojde na rychlý proces tahání příze a stáčení do klubíčka a bude po šátku :o). Už jsem dlouho nic nepárala.



Dnes jsem poprvé použila sponu na šály či do šátků, kterou jsem nedávno objevila v e-shopu při nakupování přízí. Moc se mi líbila, jen jsem nevěděla, kterou vybrat :o). Šátek s ní sepnutý bezvadně drží na kabátu a určitě si příležitostně ještě další objednám.




A to je z dnešního mrazivého dne vše ...

 

8 komentářů:

  1. Hezký dárek...a šátek jako vżdy na 1!!!!Ilča

    OdpovědětVymazat
  2. Milý dárek. A šátek bude škoda párat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to ještě zkusím nějak vyřešit, párání bude až poslední varianta :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko jelínek tě moc potěšil a to je přece to nejdůležitější. I mně vyhrkly slzičky štěstí když dorazil k nám. Inka je zlatá❤.
    I já bych nepárala, šátek je nádherný. Obháčkovala bych ho tou tmavší barvou z palety barev. A potěšil by nějakou malou slečnu.
    Spona je nádherná. Dobrý nápad. Krásný den. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda potěšil Zdeni velmi. Inka je takový anděl...
      Zkusím k šátku nějakou podobnou přízi vybrat, snad to dobře dopadne. Zatím háčkuji jiný :o)).
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, však vy jste taky holky zlatý:o))))! A mně dělá radost někoho obdarovat...Tvé šátky jsou nádherné a už teď mě za Tebe mrzí, že budeš muset párat..Měj se moc krásně Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi Inko ale tolik všestranná, obdivuji tě !!!
      Snad k tomu párání nebude muset dojít, uvidím.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála