neděle 15. ledna 2017

DOKUMENT ...

v písemné podobě o tom jak můj muž sjezdoval mi přivezl domů a musím říct, že něco takového jsem viděla poprvé.
Přesný záznam z každého dne v kolik hodin a na které sjezdovce, kolik km najezdil, kolik času zde strávil, si vytiskl po registraci svého skipassu.
Jsme prostě sledovaní už všude :o)).




Ale žádná technologie zatím neovlivní počasí na přání a když se na horách nevydaří,  tak se celá parta smutně rozjede domů dřív.

To je prostě ten risk ...



 

5 komentářů:

  1. Aspoň může doložit, že skutečně lyžoval a neposedávál v barech :-D :-D.
    My máme grafy z každého našeho výletu - chodíme s GPS a tak máme zaznamenanou jednak grasu a jednak výškový profil... A máme to pěkně zarchivované v PC

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ptala jsem se u jedné dlouhé rovné čáry, zda tak dlouhou sjížděl sjezdovku, zda nebylo nějaké mezipřistání na občerstvení :o)).
      Tak na výlety stále chodíme s mapou, mám to raději, ale technika má opravdu všestranné využití, to teda ano.
      Ála

      Vymazat
    2. No papírovou turistickou mapu musím mít samozřejmě taky :-) (preferujeme mapy KTČ). Nebo aspoň vytištěný výřez okolí, kam jdeme, z mapy.cz (když náhodou nemáme turistickou nebo to chceme ještě podrobněji)

      Vymazat
  2. To mě trošku, vlastně dost, děsí, jak snadno jsme sledovatelní.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem Marti byla docela vykulená, jak jsou lyžaři sledovaní :o)).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála