středa 25. ledna 2017

BÍLÁ KERAMIKA ...

mne okouzluje stále více svou jemností a krásou.
Oblíbila jsem si jednoduchou keramiku Lenky Hložkové
a nedávno mi přišel balíček s mou novou objednávkou.





Pícka na jablka, dóza na cibuli a česnek
dekorované srdíčky.
Lenka mi opět přiložila dárek - krásný buclatý hrníček.
No, nezapomněla jsem ho vyfotit a nyní marně hledám ve fotkách kde je ?
Tak příště.

Ještě mám vyhlednutý další kousek do mé kuchyně, ale musím počkat až ho Lenka opět vyrobí, někdo mi ho vyfoukl :o)) .
Musím být rychlá, viď Leni ?



 

23 komentářů:

  1. Krásné... :) Práci paní Lenky také obdivuji a sleduji a už si pomalu vybírám, co by se mi hodilo, až budeme mít hotovou renovaci domečku... :)
    Pěkné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ti Peťko v dobrém závidím, že budeš pořizovat vše nové :o). Já ve své malé kuchyni bojuji s místem a některé věci je mi líto vyhodit, ale občas přivřu oči a nové místo je na světě.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Máte pravdu, také keramiku Lenky moc obdivuji. Nedávno jsem na ní narazila a už teď nevím co si mám pořídit dřív:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenka psala, že nyní má užší nabídku, že každý měsíc bude mít něco nového, ale nedělá již na objednávku, co vyrobí to vyrobí :o), takže při objednávání nelze váhat, má 1-2 kousky od každé věci.
      Přeji dobrý výběr Jani.
      Ála

      Vymazat
    2. tak to moc děkuji za info:)to je dobré vědět!!

      Vymazat
  3. Alenko,i já neodolala a picku s punzikatym hrnkem mám od minulého pátku také doma:-)Uz v ni tkousela pect jablicka,je to mnamka,vis?Keramiku Lenky považuji za Nej!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji už také zahlédla u tebe na blogu, máš krásné fotky na sněhu :o)) Ilonko. Jablko budu péct na dnešní odpolední svačinu, už teď se mi sbíhají sliny.
      Měj pohodu každý den.
      Ála

      Vymazat
  4. Od Leničky už mám doma i na chalupě nejméně 40 různých kouskú.V bytě bílá a na chalupě přírodní.Krása.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No páni, to už je Marie pořádná sbírka. Ta přírodní je také moc hezká, na tu mám zálusk až naši mladí zrekonstruují svůj domeček na vesnici, tam se jim bude hodit a já budu mít o dárky vystaráno :o)).
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko Lenka tvoří nádhernou keramiku.. Také se připravuji k objednání..
    Jen si tak nějak nemůžu vybrat, líbí se mi mnoho kousků😉.
    Krásné dny ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když jsem ji uviděla Zdeni poprvé, tak jsem také vůbec nevěděla čím začít, ale postupně se propracovávám. A vybírala jsem u ní i pod stromeček :o)).
      Přeji pohodové dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Milá Alenko,děkuji Vám za úžasný tip,krásné věcičky a srdíčkové k tomu!!!
    Mám velmi ráda tento styl a jak píšete bílá keramika mě dostává svou jemnou krásou a paní Lenka podle mě do svých výrobků vkládá poctivě i kus sebe samé a je to znát!!!Je to nádhera.A v mé bílé kuchyni místečko rozhodně najdu!!!
    Z chaloupky mezi kopci moc zdraví Jana Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně souhlasím, že Lenka dává do své keramiky kus sebe, svého Já. Ráda k ní nakukuji i na blog :o).
      Zdravím do chaloupky mezi kopci Jani.
      Ála

      Vymazat
  7. Krásné kousky sis pořídila...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Najednou mi ta bílá dělá ohromně dobře, tak nevím, asi stárnu :o)))) Ilčo.
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  8. Také se mi moc tato keramika líbí! A Alenko koláč vypadá úžasně! Určitě zkusím. Měj se moc krásně Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám teď Inko jedinečnou možnost se některých kusů keramiky vzdát ve prospěch synovi domácnosti, protože je singl a bere vše :o))).
      pa Ála

      Vymazat
  9. Čím jsem starší tim víc se mi líbí čisté jednoduché barvy, tvary. Takže tohle je krása.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo ty jsi MLADICE !! Jaképak stárnutí :o)). Co mám říkat já?
      Ale máš pravdu, v té keramice je ukryté srdíčko Lenky...
      Měj se.
      Ála

      Vymazat
  10. Hezké kousky. Bílá (a černá) je prostě elegatní (a hodí se všude)
    Pěkný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Černé jsem nepřišla na chuť a v interiéru ji vlastně nikde nemám. Je to pro mne smutná barva :o)).
      Ála

      Vymazat
  11. Překrásný nákup, Alenko!
    Chápu tu radost!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou ty radosti, které si člověk občas prostě musí udělat Helenko.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála