středa 21. prosince 2016

SPIKLI SE SNAD ...

proti mně všichni čerti.
Celý rok jsem nebyla nemocná a nyní si to vybírám vše najednou. Po týdenní střevní chřipce a zřejmě vlivem oslabeného organizmu mne skolilo silné nachlazení.
V sobotu jsme totiž zajeli nasát alespoň trochu vánoční atmosféry na náš oblíbený Slet andělů na jarmarku v Úštěku a tam jsem zřejmě nastydla nebo chytila bacil v davu lidí. Každopádně v pondělí jsem se chystala na setkání s kamarádkami a najednou jsem měla pocit horkosti, naměřila jsem zvýšenou teplotu. I přesto jsem alespoň na chvilku šla. Druhý den už jsem musela zůstat v posteli a ládovala jsem se čajem s rakytníkovým sirupem. Pár dní do vánoc, nemůžu přeci dlouho ležet. Nemám upečenou vánočku, nemám zabalené dárky (hlavně, že jsem je nakoupila dva měsíce předem!), neměla jsem udělané naše oblíbené vánoční bejlíz, čokoládové lanýže, zázvorové hrušky (Helenko, tyhle dobroty mne u tebe moc zaujaly), nemám dodělaný dárek pro Jonáška. Nastoupila panika.Musím to zvládnout, prostě musím.





Zmátožila jsem se a se zabaleným krkem a kouřícím hrnkem čaje vše doháním.






Když jsme ležela v posteli, projížděla jsem telefonem mé oblíbené blogy a zjistila jsem, že v některých domácnostech stojí již ozdobený vánoční stromek. To mne docela zarazilo :o), proč tak brzo ? Neztrácí tím celý Štědrý den své kouzlo pro děti ? To těšení se na rozsvícený stromek a na DÁRKY od časného rána. Ano, pokud jsou již děti větší a ví, jak to s nadělováním je, určitě se zapojí do zdobení, ale u nás to bylo, je a bude vždy maximálně den předem :o).

Já si jdu uvařit další dávku čaje a budu si moc přát,
abych vše zvládla ...


 

 

 

10 komentářů:

  1. Milá Alenko, posílám obrovskou dávku zdraví přes kopce, abys vše zvládla a na Štědrý den už byla fit. Ale když se tak dívám, co se dá zvládnout i ve stavu maroda, skláním se, hold některé ženské jsou superženy :o).
    A k tomu stromečku?... co dodat, přesně pro tohle jsem psala dnes jeden příspěvek...
    Tak spoustu energie do posledních dní před nejkrásnějšími dny v roce ze srdce přeju. H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani moc děkuji a fakt tu dávku zdraví a energie potřebuji, nemohu se z toho nějak vylízat.
      Ála

      Vymazat
  2. Milá Alenko i já ti přeji mnoho zdravíčka a ať všechny bacily brzy vyženeš. Je jednoduché napsat, že nejdůležitější je tvé zdraví a pak vše ostatní.. Jen ty svátky se nám opravdu blíží viď. Věřím, že vše zvládneš.Držím ti palečky.. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko moc děkuji, bacil se drží jak klíště. Je fakt, že jsem ležela jenom jeden den a je to znát. Jenže se to nějak jinak nedá, doženu ten odpočinek potom :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Álo, držím palce, ať nachlazení zdárně zdoláš a užiješ si Vánoce už úplně fit. A když nezvládneš všechno, tak se tak nic nestane - Vánoce budou i tak. Lanýže můžeš udělat třeba za měsíc (aspoń budou vzácnější), dárky se dají dát do dárkových tašek... Nejdůležitější je stejně pohoda. Jen asi na dárku pro vnoučka je třeba přece jen napnout síly, protože přece jen děti jsou děti...
    Úštěk je krásné městečko - byli jsme tam kdysi s manželem na prodlouženém víkendu...
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáni moc. Dárek pro Jonáška je hotový a neměla jsem jeho dokončení odkládat, můžu si za to sama :o) - beru si ponaučení pro příště.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, to mě moc mrzí! Zrovna dnes jsme na tebe s mamkou vzpomínaly, jak výborný je tvůj rakytníkový sirup! Tak snad rychle pomůže! A ty hrušky vám budou jistě chutnat i v lednu, když to náhodou nestihneš, tak klid!
    S těmi stromečky to je teď nějak jinak - i já i naše děti ho viděly poprvé až večer, rozzářený a s dárky...
    Drž se! Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, sirup si aplikuji každý den, ale bacil je zatím trochu silnější :o).
      Hrušky i lanýže jsem zvládla a oboje je vynikající.
      Ála

      Vymazat
  5. Taky nezdobím stromek dříve než 23.1ě. večer. A to mám děti velké. Snad jsi už vykurýrovaná, ale i kdybys pár věcí nestihla...ono se to nepo...:-)Vánoce proběhnou i tak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já také Míšo na tom trvám, stromeček max den předem :o). Krk mám stále jako v ohni, ale angína to není, což jsem ráda.
      Pro mne je horší než Štědrý den neděle 25. kdy se u nás sejdou všichni moji blízcí na oběd. To musím zvládnout a pak asi odpadnu do peřin :o.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála