pátek 23. prosince 2016

PRO VÁS ...

 


... ať mráz štěstí kouzlí,
ať láska zpívá
jako vločka bílá
v každém těle,
ať zvony oznámí
vánoční to čas ... 




 

Nastává čas vánoční, čas tajuplných kouzel a přání, kdy plníme sny a touhy našich blízkých.
Držme se za ruce, pohleďme si do očí a řekněme si 
-
mám tě ráda, mám tě rád ...

Krásné vánoce.

 

  

18 komentářů:

  1. Alenko, jsi údernice! Všechno si stihla, tak teď už klid, ať se dozdravíš a můžeš si ty i tvá rodina užít klidné a pohodové Vánoce.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stromek nazdobený, dárky zabalené, stihla jsem vše potřebné, ani jsem to nečekala :o) Helenko.
      A teď už si budu užívat sváteční čas.
      Děkuji.
      Ála

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Děkuji Stáni, budu odpočívat co to jen půjde.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, přeji Tobě i Tvé rodince krásné a pohodové vánoční svátky. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, přeji Ti veselé Vánoce. plné pohody a milých setkání.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko,přeju hlavně zdraví a lásku, protože ty jsou pro každý den,nejen vánoční,nakonec to nejdůležitější...H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, naprosto souhlasím, to je základ štěstí.
      A.

      Vymazat
  6. Alenko, přeji krásné a požehnané Vánoce i tobě. Ať se zdravíčko již umoudří a užiješ si Vánoce naplno s těmi, co máš ráda.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Katko, svátky jsou za námi, nachlazení se stále drží zuby nehty :o).
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko přeji Ti krásné vánoce plné radosti, pohody a lásky. Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ali děkuji, vše proběhlo tak jak to má být.
      Ála

      Vymazat
  8. Krasne sviatky plne pohody prajem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, vše vyšlo jak jsem si přála :o).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála