středa 14. prosince 2016

KDYŽ DOSTANU NEČEKANÝ DÁREK ...

mám radost jako malá holka.
A o mou radost se postarala Zdenička při losování na svém  blogu.
Připravila pro výherkyně nádherná přáníčka a krásné přívěsky andělíčků, které se mi tolik líbily, že jsem musela zkusit štěstí. I přesto, že nemívám štěstí ve hře, ale zato plno štěstí v lásce :o)), usmálo se přeci jenom tentokrát i na mne.
Dorazila obálka a v ní :



  

Uvnitř  bylo ručně vepsané přání k vánočním svátkům.

Zdeničko moc a moc děkuji. Andělíčka si zavěsím na kabelku nebo ke klíčům, abych ho měla stále u sebe.

Od pondělí nemám zrovna lehké období, neboť po víkendovém zápřahu mne skolila střevní chřipka a to dost razantně. Musela jsem zrušit dvě naplánovaná setkání a to mne velmi mrzí. Sice žaludek se již uklidnil, ale již dva dny nemohu nic pozřít, chuť nemám pražádnou a odejít z domova se stále ještě obávám :o).
Dneska ráno volal syn, zda bych nemohla pohlídat Jonáška, že holky také ulehly. Byla jsem na tom lépe, tak to šlo.
Myslím si, že těch KARAMBOLŮ už mi úplně stačí a vysílám prosby, abych i já už měla klid a pohodu.

  

Snad si to zasloužím :o)) ...
 

14 komentářů:

  1. Alenko přeji ti abys byla brzo zdravá.
    Určitě si zasloužíš klid a pohodu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji Ali, stále nejsem ve své kůži :o(.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, krásné dárečky jsi dostala .. a upřímně ti klid a pohodu přeji... ty si to zasloužíš určitě ...
    Měj se hezky a přeji brzké zotavení.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda dostala Jarko, moc hezké. Snad už se můj organismus zklidní a dostane do normálu.
      Ála
      P.S. Sháněla tě na svém blogu V zemi za duhou Katka, máš tam výhru Jarko :o).

      Vymazat
  3. Taky se na mne usmálo štěstí a dostala jsem podobný dáreček jako ty. Je to od Zdeničky moc milé. A přáníčka má krásná...
    Tobě držím palce, ať už ti dají karamboly pokoj a zbytek adventu i Vánoce si užiješ v pohodě.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem na tvém blogu tvé přáníčko shlédla a také je moc pěkné. Kdo umí, ten umí :o).
      Už se na ten klid moc a moc tentokrát těším Stáňo.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, gratuluji k výhře a pevně věřím, že tě čekají už jen hezké věci a klid a pohoda.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Helenko, výhra to je moc milá. Věřím, že pohoda a klid brzy nastanou.
      Ála

      Vymazat
  5. Alčo, nemoc ber jako předvánoční očistu :-) Teď můžeš s čistým svědomím hřešit sladkostmi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pravda Míšo, pravda - očista dočista. S pár kily předtím, je to dohromady čtyři kila :o)), to zase není marné. Jen kdyby se mi uklidnil žaludek, stále je jak na vodě, jíst mi nechutná a manžel si vedle mne pochutnává.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko však si radost zasloužíš a jsem ráda, že jsem tě mohla potěšit.
    Přeji ti brzké uzdravení a posílám mnoho pozdravů. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, jsi moc milá a jsem ráda, že jsem tě v blogovém světě našla, tolik inspirace je u tebe :o). Jakmile budu mít lepší náladu, určitě budu zkoušet.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, andělíček je nádherný. Ať Ti přinese radost a štěstí.
    A hlavně ať je líp, ať můžeš na plno užít vánočního času.
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Henrieto :o). Kolem mne je plno kašle, tak snad nic nechytnu.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála