čtvrtek 22. prosince 2016

I PŘES OSLABENÍ STÍHÁM ...

jakž takž co je potřeba.
Do noci jsem včera kompletovala dárek pro Jonáška, zbytek dodělala dnes dopoledne. Sice se necítím stále vůbec dobře, ale co zvládnu, to prostě zvládnu, hlavně se  nesmím nervovat.
Upekla jsem dvě vánočky, zpracovala do košíčků čokoládové lanýže, večer ještě naplním mini košíčky. I zázvorové hrušky jsou již ve sklenicích a připravené jako dárky pro kamarády. Jen vše nestíhám fotit :o(.

Tak alespoň na obrázku malý lvíček a já doufám, že se malému bude líbit a stane se jeho kamarádem. Nejdéle mi trvala aplikace hřívy, to bylo nekonečné.


Tak jsem si chvilku odpočinula u počítače, uvařím krém do těch košíčků a sobě opět čaj s medem a citronem a pokusím se ještě během večera něco pracovního zvládnout.
Už mi zbývá jenom pátek :o).

Dny, které jsem byla zdravotně mimo, mi opravdu chybí...




 

8 komentářů:

  1. Álo, na to že Ti není dobře, jsi toho zvládla opravdu spoustu.
    Lvíček je nádherný, Jonášek bude určitě nadšený.
    Nemusí být všechno dokonalé, hlavně, že je pohoda.
    Přeji Ti krásné Vánoce, dostatek odpočinku a hlavně už bez nemoci.
    H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jonáškovi se lvíček líbil, ale v té "hromadě" dárků, které od Ježíška dostal je zatím asi trochu mimo :o)) zájmu.
      Bohužel nachlazení se mne stále drží a už to nechápu.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko lvíček je opravdu kouzelný, moc se ti povedl.Věřím, že se bude Jonáškovi moc líbit.
    A neboj vše dobře dopadne.Přeji ti pohodový pátek a krásné,spokojené Vánoce. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Zdeni, vše dopadlo dobře :o), ale stále jenom odpočívám, počasí ani nic jiného nedovoluje.
      Ála

      Vymazat
  3. Dárek se ti fakt povedl.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  4. Povedený dárek, lvíček je kouzelný, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo děkuji, mně se ty háčkované hračky moc líbí, ale ta kompletace je vždy dost náročná :o)).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála