pondělí 19. prosince 2016

DALŠÍ RADOSTNÝ OKAMŽIK ...

mi nastal příchodem obálky od Katky.

Ač jsem v její předvánoční soutěži nebyla výherkyní, rozhodla se udělat radost ještě třem dalším a byla jsem mezi nimi i já. Podruhé se na mne v tento čas usmálo štěstí.
Velmi si vážím toho, že v předvánočním hektickém období si našla chvilku a zabalila tyhle krásné ručně tvořené dárky.




 Přidala ještě na ochutnávku čajíky a bonbonky :o) a vložila ručně psané přání.


 
  

Katko, udělala jsi mi velikou radost a moc ti za to děkuji.

Dneska mám předvánoční setkání s kamarádkami a doufám, že jim svými malými dárečky udělám radost zase já.


Vždyť vánoce jsou přeci o radosti, laskavosti, štěstí a lásce ...



 

9 komentářů:

  1. Moc hezké dárečky - jak andělíček, tak srdíčko.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  2. Katčiny andělíčky jsem u ni obdivovala, moc se mi líbí i ty citáty na nich napsané, inspirovala jsem se u ní a také si je nakreslila a andílka jsem vždy přidala na krabičku vánočního cukroví, které jsem darovala členům naší rodiny. Andílci udělali radost a vykouzlili úsměv na tváři. :) ... Káťa je moc milá a šikovná holka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, až se rdím :o) Děkuji.
      Je krásné, jak se roztočí kolo radosti...
      Katka ♥

      Vymazat
    2. Lucko, hezky jsi andělíčky aplikovala, také bych krabičkou nepohrdla :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko ♥, jsem ráda, že dárečky udělaly radost. Vícenásobnou a o to mám větší radost. Doputovaly přesně tam, kam měly.
    Já děkuji tobě.
    Krásný předvánoční týden.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, udělaly Katko.
      Týden nemám zrovna nejlepší, hrtan mám v jednom ohni, ale na angínu to nevypadá, alespoň doufám.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, to jsou ty blogerské radosti. Moc hezké, dárečky ti přeji a posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec jsem Helenko netušila, jak moc je to příjemné :o)).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála