pátek 30. prosince 2016

ČERSTVÝ VZDUCH ...

a z plna hrdla se nadechnout jsem již potřebovala po více jak týdnu kdy jsem doma jenom kašlala, kýchala a byla bez energie. Potřebuji ji doplnit a kde jinde nejlépe než v přírodě.


Ve středu jsem vychytala chvilku po obědě kdy zrovna nepršelo a mírně se vyjasnilo, naházela na sebe sportovní oblečení a vyrazila do okolí. Dýchala jsem opravdu zhluboka a rozradostněle jsem si ty chvilky užívala. To bylo pohlazení po duši. Domů jsem se vrátila s úsměvem na tváři a vůbec mi nevadilo, že jsem si musela cestou zpátky nasadit kapuci, neboť opět začalo poprchávat. Jen jsem litovala, že nepoletuje sníh, protože vánoční svátky na vodě nejsou zrovna idylické, co si budeme povídat, že ?

Ve čtvrtek ráno louky a všechny kaluže z předcházejících deštivých dní byly omrzlé, svítilo slunce a po nebi pluly šedobílé  mraky. Zajásala jsem a opět po obědě vyrazila na má oblíbená místa. A tentokrát jsem nezapomněla do kapsy bundy strčit i fotoaparát.





Na leden nás straší s většími mrazíky, na což se zrovna moc netěším, ale snad to nebude příliš tragické a postihne to jenom horské výšiny, tam to lyžaři při umělém zasněžování jenom přivítají.







Letošní konec roku je opravdu rozmarný, že ? ... 


 

8 komentářů:

  1. Sluníčko nás také vytáhlo ven do přírody objevit pár neznámých míst :o)
    Krásné fotky kopců, na které se ráda dívám a většinou se i touláním druhých inspiruji. Přeji klidný vstup do nového roku 2017, Petra.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No byl to jenom takový jednodenní nádech, dnes už opět mlha a nevlídno.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, i nás sluníčko ( společně s vnučkami) žene ven:o)...zdravíčko nám naštěstí zatím slouží jen mě bolí od včera pěkně záda v kříži. Užívej si krásně konec roku a hlavně ať už je ti lépe a zdraví se tě drží po celý nový rok. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko je to velice proměnlivé a s dětmi být zavřeni doma je často nadlidský výkon, že ?
      Ála

      Vymazat
  3. Hezké fotky :-). U nás bylo krásně se sluníčkem včera, kdy jsem byla v práci, dneska je nízká oblačnost, ale i tak se chystám ven - taky mám pocit, že se potřebuju nadechnout čerstvého vzduchu.
    Rozmarný konec roku bohužel svědčí šíření různých viróz, nachlazení ap., takže kdyby chvíli vydržely mírné mrazíky, tak bych se nezlobila (ideální by bylo, kdyby napadlo i pár vloček, byť nám v Praze ta bílá krása vezme rychle za své a zbyde z ní na většině míst rozsolená břečka)
    Užij si konec roku a hodně štěstí do toho dalšího

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím tomu Stáňo, že se snad ještě zítra a v neděli ven dostaneme :o)).
      Lítají choroby po všech rodinách, dneska ulehl náš nejmladší.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko nádherná příroda je u vás. Věřím, že to pro tebe bylo to nejlepší dobití baterek. Přeji ti ty nejkrásnější chvíle tohoto roku a mnoho krásných a pohodových dnů roku nového. Hlavně hodně zdravíčka.Z❤❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš Zdeni pravdu, jen kdyby to počasí nebylo tak proměnlivé.
      Díky za vše !
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála