pátek 18. listopadu 2016

TIP NA SPOLEČNÝ DÁREK ...

pro dva.
Takové vánoční dárky mám ráda, jen mít ten nápad.

Co takhle vybavený piknikový koš ?

zdroj obrázků : Picnictime.cz






Určitě by se takový koš uplatnil i u rodiny s dětmi.
Jede se na výlet a do koše se uloží svačina a pití pro děti.
Griluje se v létě na zahradě a do košíku se vejde plno potřebných potravin.
Vše je bezpečně zavřeno v košíku a lehce se přenáší.







 Zjistila jsem, že je na trhu mnoho variant piknikových košů, ale i různých tašek a batohů, některé se dají zakoupit i s piknikovou dekou.

Je to dobrý tip na dárek ? ...

12 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Já ještě váhám, muž se tváří rozpačitě, tak nevím.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko mám moc ráda společné dárky.. A piknikový koš je parádní nápad..
    I nám by se moc hodil ( asi písnu Ježíškovi ), nově máme totiž karavan a už se těšíme na jarní toulky s vnučkou po vlasti české. Krásný víkend. Z.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych ho brala, líbí se mi moc Zdeni. Tak napiš Ježuchovi, třeba zabalí :o).
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, myslím, že je. Na konci léta jsem jeden takový krásný kousek kupovala kamarádovi k narozeninám, měl z něj radost a ostatní účastníci oslavy tvrdili, že to je skvělý nápad :o)
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida, radost udělal, já ještě váhám :o) Helenko, trochu času na rozmyšlenou zatím mám.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Kdyby mě někdo daroval takový parádní piknikový koš, určitě by mi udělal radost. Originální nápad! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Popravdě, já bych také měla radost :o)), jen mi ho asi nikdo nedaruje Lucko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála