pondělí 7. listopadu 2016

PRO ANDULKU ...

Mám hotový další vánoční dárek.


Háčkovaná deka pro devítiletou slečnu a myslím, že zachumlání pod ní se jí bude líbit. Může si přitom spřádat svá tajná přání.
Andulka je má druhá vnučka :o), sice není pokrevní, ale tohle já neřeším.
Důležitější je pouto, které dokážeme mezi sebou mít.




Vybrala jsem odstíny fialové a vínové, doplnila přírodním světlým odstínem, ale na fotkách bohužel barvy neodpovídají úplně realitě.
Nechtěla jsem růžovou, Andulka jezdí na koni, tancuje Hip-hop, je hodně akční a nějak mi ta růžová k ní nepasuje.
Opět Elian Nicky.
 
Doufám, že se jí deka bude líbit.


 
 Mohu si tedy odškrtnout další položku na vánočním seznamu.

S háčkem jsem se nyní zaměřila na dárek pro Jonáška.
Zatím neprozradím, snad se mi povede.
Deka je na háčkování snadnější :o)) než to, co jsem si zvolila pro něj.

Já vím, že je jednodušší dárky koupit, ale když mne to 
víc baví je tvořit ručně. 

Jen mne trochu děsí blížící se ADVENT ...





 

 

24 komentářů:

  1. Ali, deka pro Andulku je nádherná a udělá jí určitě velkou radost. Jsi šikovná babička. Už se moc těším až nám ukážeš co jsi vytvořila pro Jonáška.
    Měj se krásně a ať se tvoření daří. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani :o). Budu mít radost když se jim dárky budou líbit.
      S dárkem pro Jonáška se budu trochu trápit, ale určitě to zvládnu - musím.
      Přeji hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Deka je moc hezká, určitě udělá radost.
    Tak ať se zrovna tak další dárky vydaří.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani já se vždycky těším jak malá holka co obdarovaný na dárek řekne :o)).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  3. Nádherná práce...a moc pěkné barvy. To bude pod stromečkem radosti:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad Evo ano, přikoupím ještě zřejmě knížku, ty vybírám moc ráda.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Moc hezká deka :-)) A vyrobené dárky jsou mnohem lepší než koupené, chudák můj vnouček ani jiné dárky ode mne skoro nedostává :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Zdeni. Já vždy k vyrobenému ještě přikoupím nějakou maličkost :o).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, je moc krásná, Aninka bude nadšená! Do holčičího pokojíku, ať je slečna akční jak chce, takový kousek prostě patří.
    Přeji příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si to také myslím Helenko, sama se ráda do příjemné deky zachumlávám :o).
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko takovéhle zachumlání pod takovouto dekou třeba...jsem měla na mysli :o))) je krásná..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je mi to Marti jasné :o) a chápu to, je to velmi příjemné. Jen já jsem dost horkokrevná, je mi dost teplo, takže bych se asi pod dekou u telky uvařila :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, deka bude mít úspěch, je k zachumlání dělaná, hezký večer s háčkem či bez. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufám Jani, že bude mít úspěch a zatím jsou večery s háčkem. Až dodělám naplánované, přijdou na řadu jehlice.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, deka je moc krásná, určitě udělá vnučce velikou radost.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sama bych měla radost kdyby ji opravdu potěšila.
      Krásné dny Jani.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko krásná práce, myslím že vnučka bude určitě nadšená, já být Tvou vnučkou,, tak bych nadšená byla a moc, kdybych dostala takový krásný dárek!!! Uvidíš, že bude mít velikou radost a Ty také potom... Moc Tě zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No je fakt Marcelko, že ručně dělané dárky nedostávám :o)) a také bych někdy nějaký přivítala, jenže v mém rodinném okolí nikdo netvoří.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  10. Krásný dáreček.....závidím...v dobrém....Ila

    OdpovědětVymazat
  11. Ali, já jsem pro ručně dělané dárky. Deka se určitě bude líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to hodně Ali baví a proto neustále něco vymýšlím :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko deka určitě udělá velikou radost. Je nádherná. Barevná kombinace se mi moc líbí. Vyrobené dárky jsou vždy od srdíčka a určitě jsou lepší než kupované.. Také ráda obdarovávám tvořeníčkem. Krásný den. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dám pak vědět Zdeni :o)). Ve skutečnosti jsou barvy sytější než na fotce. Souhlasím, že vyrobené dárky jsou opravdu tvořené srdíčkem, s myšlenkami na obdarovaného...
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála