čtvrtek 17. listopadu 2016

KLUBKA, KLUBÍČKA, PŘADÝNKA ...

stále jim podléhám.
Poctivě se snažím nesyslit, vše nakoupené co nejdříve spotřebovat,
z malých zbytků ušmodrchat ještě něco barevného k upotřebení.
Jenže jak mám odolávat té široké, překrásné nabídce vůkol mě ?
A to v našem městečku v obchůdku s látkami a drobnou galanterií se příliš přízím nevěnují a výběr mají jenom omezený, trochu bavlny a ostatní jen umělinky, které nemám příliš v oblibě když jsem si "čuchla" k lepším přízím.
Ach jo.


obrázky přízí jsem si zapůjčila z www.ganella.cz
Stačí občas nakouknout na weby, kde je přízí nepřeberné množství a já zjistím, že ty mé oblíbené mají v akci.
Jsem zase lapena.
Už se to ve mně mele, jeden hlas říká - ještě máš zásobu v košíčkách, druhý - jen tu slevu využij, budou se ti hodit, stejně sis chtěla uplést svetřík barvy camel a podívej se na ty další krásné barevné odstíny.
Nemohu odolat, prostě nemohu.

z této příze svetr úspěšně nosím :o)

 Tuhle na šátek, tuto barvu na svetřík, a tuto zkusím také, ukládám do košíku.
Jde to tak lehce a snadno, jen očima vybírat.
Vyleze celková cena.
No pane jo, tak to musím trochu ubrat.
Odstraním z košíku odstíny šedé.
Už je to trochu lepší, ale ještě jednu položku dám pryč.
Uff, už je to snesitelné.
Odklikávám a závazně objednávám.

a z této mám nedodělaný rest - vestu :o(, musím urychleně napravit

Těším se na dodávku jak malá holka.
Pečlivě přadýnka uložím do košíků a budu rozmýšlet co všechno
z nových přízí vytvořím.

K Vlněným sestrám například stále nakukuji a moc mne lákají úžasná přadýnka, ze kterých pletou nádherné šátky či svetry.
Zatím mne drží při zemi to, že neumím anglicky a většina návodů je pouze v tomto jazyce. Když jsem si zkusila dát do překladače, vylezl z toho takový nesmysl, že jsem byla vedle jak ta jedle :o).
Hm, stejně je budu sledovat a stejně si brzy vyberu.
Já se znám.
A co vy tvořilky?   

Nejsem v tom sama, že ne ? ...






16 komentářů:

  1. Zdravím :-), včera m došel bylíček s Fabel a Lima :-))), Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) a co z nich budeš plést či háčkovat Kájo ?
      Ála

      Vymazat
    2. Fábel mám na ponožky, ty u nás opravdu frčí, ale přemýšlím i o rukavicích, protože je dost odolná a hned tak se neprodře. Limu mám na polštáře, ale zvažuju i světr pro malou. Tvoření zdar :-))).

      Vymazat
    3. Ponožky už jsem nepletla ani nepamatuji :o))

      Vymazat
  2. Nejsi, pořád bych nějaká přadénka kupovala a objednávala :-)) Hezký den D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Danko také a když přijde balíček, mám takovou radost a nejraději bych hned něco nového začala.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Mám to stejně, tak jsi mne navnadila, že se jdu hned mrknout do e-shipu na slevy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se Verpo také jukla jenom tak "náhodou" na můj oblíbený e-shop s vlnou a ony slevy. Nešlo to si nevybrat :o).
      krásné dny přeji
      Ála

      Vymazat
  4. Mně dorazily balíčky od Drops dva, s Punou a Florou. Na deku, na čepice, na šátek...jen jestli to stihnu všechno uplést. Do Vánoc. Tak hezké chvilky nám všem co milujeme pletení, těm slevám totiž nešlo odolat ani tady! Mávám do dálky M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Punu neznám a Floru jsem si objednala poprvé, tak jsem na ni zvědavá moc Marcelko. Ty jsi rychlá pletařka, tak vše určitě stihneš jak máš naplánované.
      Mávám ti.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, jak ti rozumím... Je pravda, že když už tomu výrobku věnujeme tolik času, chce to pořádný materiál...
    Jo, a moc chválím ten dortík, to musím vyzkoušet!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že je nás tolik :o) Helenko. A ty příze jaké se dají dneska sehnat, to je nádhera.
      Dortík vyzkoušej, je jednoduchý a velmi chutný.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Milá Alenko určitě v tom nejsi sama.. I já se přiznávám k závislosti na klubíčkách.😉..Když jsme někde na výletě, či dovolené vyhledáván nejen památky ale i galanterie.. I já jsem neodolala a od Dropsu mi dorazila Alpaka na bezpsťáčky pro mne. Krásný večer. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jasně Zdeni, je to závislost, s tím souhlasím. A Drops má ještě i hezké návody na pletení či háčkování, stále čerpám.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Ali, přidávám se k ostatním a úplně Ti rozumím. Vždycky jsem pletla, ale poslední dobou mě baví pletení čím dál víc. Našla jsem totiž, stejně jako Ty "Vlněné sestry" a pletení s nimi je úžasné. Na svých stránkách mají okolo patnácti návodů v češtině. A angličtiny se vůbec neboj - holky Vlněnky mají na svých stránkách česko-anglický slovník pletacích výrazů a podle nich jde pletení jedna báseň. Navíc mají na youtubu i videa, vysvětlující jednotlivé zkratky. Mluvím z vlastní zkušenosti - anglicky vůbec neumím. Zdravím a přeju krásné pletení. Pavla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo zrovna včera večer jsem pečlivě na jejich blogu studovala návody na úžasné šátky a doufám, že některý z nich zvládnu také, moc se mi líbí. Předpokládám, že se tím vším u nich nakonec proderu a že mi jejich videa pomohou.
      Viděla jsem na tvém blogu jak pleteš, krásné!!
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála