čtvrtek 6. října 2016

UŽ MÁM SKORO HOTOVOU ...

další háčkovanou deku.
Bude to vánoční dárek pro naše novomanžele.
Můžu to na blog napsat, protože nemají ani tušení, že nějaký svůj blog mám :o).

Začala jsem háčkovat ani ne před měsícem, abych takový větší projekt včas stihla a ono mi to jde tak krásně od ruky, že ještě pár centimetrů a budu zapošívat cancourky.
Vzhledem k tomu, že vlastně ani nevím jaké budou převládat barvy v jejich novém domově, vybrala jsem odstíny hnědé.
Mají rádi staré věci s duší, dřevo a přírodniny, takže se snad trefím.
A když ne, tak darovanému koni na zuby nekoukej, že ?




Osvědčila se mi na deky příze Elina Nicky, příjemně se s ní pracuje,  přadýnka lze vybrat z krásných barevných odstínů a mezi sebou ladit.

Vzor jsem opět použila jednoduchý, klasický granny squere - babiččiny čtverce.
Mám ho velmi ráda. 

Víte, že už přemýšlím nad dárky ?
Nerada nakupuji na poslední chvíli a když mne něco zajímavého napadne, napíšu si na lísteček a ten nosím v peněžence :o)).

Podzim se rychle překulí ...

 

20 komentářů:

  1. Alenko,ta teda je!Taky bych chtěla takovou tchýni :-).Můžu se zeptat jak je velká a kolik klubíček na ni "padlo"?Díky moc.Krásné podzimní dny.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, až ji doháčkuji úplně dokonce, změřím, zvážím a podám raport :o). A vyfotím ji pořádně. Loni jsem háčkovala k vánocům prostřednímu synovi (a choulí se pod ní v obýváku u telky) a letos nejstaršímu (co se v srpnu ženil). A nejmladší prohlásil, že by taky chtěl :o))).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, tak takový dárek určitě potěší! Je krásná, v neutrálních barvách. A máš pravdu, nad dárkami je třeba už přemýšlet, možná je čas dárky už i kupovat :-) Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se barvy budou líbit Ivanko. Oni jsou takoví přírodní, budou bydlet na vesnici kde není ani obchod, ani hospoda :o)).
      Já si vždy dárky potřebuji řádně promyslet, tak nemohu na poslední chvíli.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko deka se vyvíjí náramně. Odstíny hnědé jsou krásné. Z této příze také moc ráda tvořím, má opravdu velikou paletu barev... Od srpna mám svůj vánoční seznam a nápady si do něj vždy připisují. V práci jsem k smíchu, ale já mám svůj klid... Krásné dny ti přeji. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je ošklivé počasí, tak háčkování beru do ruky každou volnou chvíli a hlavně večer. A vánoční seznamy, to je prima věc, praktikuji již několik let a osvědčilo se mi velmi.
      Měj se hezky Zdeni.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko,
    ty jsi neskutečná!
    Já jsme se ještě nevzpamatovala z podzimu a ty už myslíš na Vánoce ;-)
    A deka nádherná!
    Sama jsem si hodně podobnou nechala háčkovat od Aničky k loňským Vánocům :-)
    Sama bych jí nedala ani náhodou !
    Krásné říjnové dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)))), Ilonko máme velkou rodinu tak mi nic jiného nezbývá. Snažím se dárky potěšit a také aby byly k něčemu, takže musím začít opravdu brzy.
      Anička ti ji háčkovala myslím z Baby merino od Dropsu, že ? To je 100%vlna, také z ní mám deku, už jsem i prala a je skvělá, ale dost drahá :o))).
      Měj se krásně.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko deka se povedla, je hřejivá už na pohled. Myslím že mladí novomanželé budou nadšení. Já taky dala zrovna dnes na blog další z dárků, i když ne tvořený, ale koupený. Vánoce asi strávím sama tady, tak dárky poletí se mnou asi dříve a nebo až v lednu. Tvá deka má moc pěkné odstíny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To doufám, že se jim bude deka líbit Marcelko, ale člověk nikdy neví :o)). Ale vím jaký styl preferují, tak se snad trefím.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Hezký dárek a určitě udělá radost:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzko já v to doufám :o). Bude to překvapení i pro mne, co na to řeknou.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Ali, jsi moc šikovná. Určitě se ti bude líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji. Ono mne tvoření hlavně hodně baví.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  8. Já už první dárek mám - knížku pro manžela. Ale to jen díky tomu, že mi apdla do oka, dkyž jsem nahlédla do knihkupectví. Jinak dárky po hříchu řeším až tak někdy v listopadu a to už je skoro na poslední chvíli.
    Kombinace hnědé na dece není špatná. Já jen vlastně ale nevím, kde bych deku použila - nejsem zvyklá si přes sebe něco přehazovat...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo já si deku přetáhnu jenom když na mne přijde v zimě nějaká nedobrota, necítím se dobře a přilehnu si na gauči, jinak jsem horkokrevná až až. Ale kdykoli je u nás vnuk, tak ráno vyleze v pyžamu, pustí si pohádky a automaticky vytáhne z košíku deku :o)). Je to takový chumlák náš.
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko,tedy, deka je nádherná.
    Hned bych se zachumlala.
    Bude foto celé deky, prosím? A zhruba spotřeba? A časově to vychází jak? Ráda bych se do deky pustila, ale bojím se, že je časově moc náročná, což s dětmi moc nejde.
    Dárky tvořím celoročně, vždy se najde nějaká příležitostněkoho podarovat. A vánoční se snažím už naplno tvořit a schranovat od září..
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko, vše po doháčkování napíšu, vydrž. Časově se to špatně odhaduje, ale bude to určitě měsíc a háčkuji každý den. Teď jak je velká, už to přibývá pomaleji :o).
      Mám také ráda v zásobě vyrobené maličkosti, hodí se neustále.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, už teď je vidět, jak je krásná! Miluji tyhle barvy!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím říct, že když přadýnka poštou přišla, moc se mi také barvy líbily.
      Měj se Helenko.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála