úterý 18. října 2016

TIP NA DÁRKY PRO DĚTI ...

a málo jich v rodině nemám, rovnou čtyři.
Dva klučíky a dvě slečny.

Zatím jsem vybrala tyto venkovní hry:

Tvoříme slova
a
Kroužky - hod na cíl 



u kterých se mi líbí, že jsou ze dřeva a mohou je hrát i dospěláci.
Hry jsou jednoduché, nezaberou příliš místa a v zimě se v pohodě mohou hrát i v teple domova.

Pro našeho dobrodruha Matýska jsem koupila skládací nožík, který má zaoblenou špičku a tím pádem je přeci jenom bezpečnější.
On totiž velmi rád ořezává kdejakou větev do špičky :o)).


Pro jednu ze slečen jsem objevila krásné pouzdro na toaletní potřeby, protože taková devítiletá holčička jich už určitě má také dost.
Na cestování naprosto užitečná věc.
Celé pouzdro se dá hezky pověsit v koupelně (když je třeba na návštěvě u babičky a dědy)  za háček.


Jak vidíte, zdárně se připravuji na vánoce.

Pokračuji v přemítání a vymýšlení ...

P.S. Pro zájemce - vybírala jsem zde https://www.promaledobrodruhy.cz/venkovni-hry/

8 komentářů:

  1. Zdravím :-), super dárky, taky už se pomaloučku chystám. Hru si píšu, nevěděla bych pod jakým názvem hledat. Máme stoletý dřevěný kroket, ale bohužel v bytě nepoužitelný. Jinak kudla super, tahle vydrží roky. Střenka je ze super materiálu a pojistka je tak blbuvzdorná, že se prostě nedá rozbít a funguje jak má... kudly od Opinelu doporučuju, jsou na trhu přes 100let, používají je i myslivci. Krásný podzim, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám do příspěvku odkaz kde jsem vybírala. Na kudličku ještě ušiju asi nějaké pouzdro.
      Přeji Kájo krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Já mám vánoční dárek zatím jen jeden (knížku pro manžela). Každý rok si říkám, že budu nakupovat průběžně a vždycky to dopadne stejně...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy začnu rozmýšlet v září, v říjnu sháním, v listopadu zjišťuji co ještě nemám, takže se krásně dopracuji do prosince :o))).
      Měj se hezky Stáňo.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko moc dobře máš připraveno. Hra mne zaujala, juknu se po ní.. Moc děkuji za typ.. Přeji ti krásný den, u nás teda lije od noci.. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni snažím se být v přestihu :o)).
      U nás leje dnes od rána a je to akorát tak na spaní.
      Přidávám odkaz stránek kde jsem kupovala.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko děkujeme za inspiraci a jak se říká: štěstí přeje připraveným :-)) a to ty rozhodně jsi ♥ Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo, snažím se, snažím :O)) a hlavně, mne vymýšlení dárků stále baví.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála