pondělí 17. října 2016

TIP NA DÁREK PRO ŽENU ...

či mladou dívku, která chce zkusit vařit také trochu jinak než jen klasická česká jídla.
Již několikrát jsem zde uváděla recepty, kdy mne k uvaření inspirovala

**** KUCHAŘKA ZE SVATOJÁNU ****

Snažím se, abychom se s mužem stravovali lehčeji, chutně a zdravě.
To najdu v receptech v této kuchařce, vše z dostupných surovin.
Vůbec mi nevadí, že paní Eva Francová je vegetariánka, kdo chce doplní si jídla  o maso, ale zatím vše bylo natolik chutné, že nám s mužem ani nechybělo.

Vlastním již všechny tři díly, které dosud vyšly a jsem za to moc ráda.



 

 Recepty jsou doplněny i o návody co vše si můžeme sami doma připravit - domácí sýry, rostlinná mléka, majonézy, domácí pečivo.
Nechybí ani sladké pečení :o).

Dobrou chuť ...




P.S. Nejsem sponzorována paní Francovou ani jejím vydavatelstvím :o), nedostala jsem žádnou slevu na nákup. Tip zde uvádím proto, že jsem z jejích receptů jednoduše nadšená. 

12 komentářů:

  1. Jídla jsou opravdu lahodná a "lehká"... i já a malý Čmelda si pochutnáváme (jsme zatím jen fanoušky na facebooku, tak třeba si budu moci knihy pořídit jako dárek od Ježíška u našich :D), náš taťka zatím lehce odolává, vaříme jen, když nemá oběd s námi... :) Třeba bych ho díky lahodným receptům z kuchařky dokázala navnadit i na zeleninu, kterou zatím nerad... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také ti teda Peťko chutnají ? Já mám štěstí, že můj muž má zeleninu ráda skoro stejně tolik jako já :o)). Takže nebrblá.
      Ála

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Není zač Ilonko :o)). Pokud tě zaujalo, jsem ráda.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, moc díky za tip..to by byl vážně dobrý dárek pro dceru..poohlédnu se po ní. Vloni ode mne dostala knížku Láska prochází kuchyní a Láskominy od Denisy Bartošové, tak že by letos další krásné kousky? Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ji Inko v nějaké blízkém knihkupectví budou mít, aby si mohla nahlédnout, zda by dceru zaujala. V každé knize je i moc hezké povídání.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Kuchařky zrovna nekupuju,protože mám spoustu receptů z různých časopisů,apod.,ale tahle vypadá dost zajímavě.Pokud jí něde uvidím,mrknu se do ní a pak se rozhodnu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Melisso také ne, ale tyhle mne zaujaly a také osoba Evy Francové, její názory na přírodu, její laskavost ke zvířatům a svému okolí :o).
      Mrkni a třeba se ti také zalíbí.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko i já můžu tyto kuchařky doporučit.. Už mám dvě a ráda se jimi inspiruji při vaření.. O tu poslední jsem si poposila Ježíška.😉...Posílám pozdravy. Z❤❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni já jimi listuji a vybírám často, vařím hodně ze zeleniny, maso vkládám jenom o víkendu (to by jinak můj muž byl asi smutný, pokud bych maso úplně zatratila).
      Já jsem se tolik těšila na ten třetí díl, že jsem si ji objednala sama a nečekala na vánoce :o)), prostě jsem byla netrpělivá.
      Krásní dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  6. Jediné kuchařky, které jsem si kdy koupila. Tu třetí čekám k Vánocům a moc se na ni těším. Recepty jsou v nich opravdu skvělé. Zdravé a chuťově výborné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se ti také tolik líbí a recepty používáš.
      Měj se hezky Henrieto.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála