čtvrtek 13. října 2016

TIP NA DÁREK PRO MUŽE ...

se kterým se s vámi podělím.
Jak jsem se již několikrát zmiňovala, mám ráda voňavost, a to nejenom u sebe, ale také u svého muže. Jakmile mi řekne, že mu dochází voda po holení nebo toaletní voda, jsem nadšená.
Zase mohu vybírat něco nového.
Jsou však vůně, které mi na něm tolik voní, že je kupuji opakovaně.

A jednou z nich je od

Paco Rabanne 

Ultraviolet

 

Hlava

tekutá máta

Srdce

pravá ambra, organický vetiver

Základ

mech

Ultraviolet Man je svěží aromatická vůně pro muže. Intenzivní máta se zahalí do vetiveru a jemného mechu. Velmi jemná vůně přírody.

(zdroj obrázku a textu: elnino)

 

 Vůně je mírně kořenitá, jen tak jemně se line kolem a přiměje vás se otočit, kdože to kolem vás prošel :o)).
Má velmi dobrou výdrž, když muž přijde večer a políbím ho, stále ten závan vůně cítím.

No, nestojí to za to ... ?



16 komentářů:

  1. Ali, taky mám ráda voňavého muže. po téhle vůni se podívám.
    děku máš moc pěknou, jsi trpělivá.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko podívej, třeba se ti také bude tolik líbit jako mně :o).
      Hezké dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, no, stojí to za to !
    Krásné dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Jarko, já to také říkám :o).
      I tobě přeji hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Není zač Pavle, ráda jsem dala tip.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Také mám ráda vůni na sobě i na muži. U nás z pánských vede Versace Pour Homme, ale novinkám se nebráním. Pěkný večer přeje Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, taky nám již Versace prošel domem :o), znám a je moc příjemný.
      Hezké dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, tuto vůni neznám..dá se někde ovonět? Muže bys asi nepůjčila, viď,:o)))))))))?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak přijeď Inko, zrovna ho používá :o)))). Jinak určitě v dobré parfumerii si můžeš čmuchnout :o) také.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Díky za tip, právě začínám pokukovat po něčem novém pro toho svého.... :-)
    Měj se hezky, Alenko, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš Klárko, jsem ráda že jsem tip zde umístila :o).
      Měj krásné podzimní dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Děkuji za typ, Alenko, zajdu si někam přivonět :o)
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko zajdi a jsem zvědavá zda se ti bude líbit, dej vědět :o).
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála