čtvrtek 27. října 2016

PÁTEČNÍ SVÁTEČNÍ DEN ...

a celý víkend budu trávit na Moravě.
Brzy ráno nabereme kamarády a pojedeme směr Mikulov, kde se máme sejít s ostatními výletníky , odtud se přesuneme do Pouzdřan k našemu známému vinaři, kterého jsme již několik let nenavštívili (bohužel) a s radostí u něj ve sklípku budeme ochutnávat jeho vínečko bílé i červené.




 A tak jsem dnes od rána pekla štrůdl, domácí bagetky, domácí rohlíky, 
chystala klobásky, pomazánky, aby bylo k zakousnutí.
Víkend bude dlouhý :o).

Mám pro nás všechny připravený i program na sobotní den, abychom přeci jenom vyvětrali hlavy a nalokali se čerstvého vzduchu.
Jsem zvědavá co všechno stihneme a kolik z nás bude mít na výlet chuť a sílu.
Uvidíme, uvidíme. 

 
ilustrační foto


 Jen jsme nuceni se vyhnout dálnici D1, protože to bychom tam snad ani nedojeli. Samá uzavírka a nekonečné kolony, tak na to fakt nemám nervy.
Manžel naplánoval úplně jinou trasu, jsem moc zvědavá kolik hodin nám cesta bude trvat od nás ze severu.

Užijte si sváteční den se svými blízkými či kamarády.
Já se těším na vše, na všechny a na všechno.

I když počasí již nebude asi příliš vlídné, ale to přeci vůbec 
nevadí ...

 


 

9 komentářů:

  1. Alenko, užij si krásný sváteční den i celý víkend...na Moravě je moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Alenko, užij si Moravu a vychutnej si konzumaci vínečka. Ať se počasí vydaří! Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  3. Tož štastnů cestu k nám na Moravu ;-).Užijte si to na jihu jak jen to nejlépe půjde a aby zážitky byly v oku i v břichu-jen ty dobré :-).H.

    OdpovědětVymazat
  4. Alenko, zní to famózně. Užijte si volný čas společně a báječně.
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný víkend Alenko a štastnou cestu tam i zpět !

    OdpovědětVymazat
  6. Alenko i já ti přeji nádherný víkend.. Já už v práci, tak si také užiji. Pa ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Asi už se zpožděním, ale přeju, abyste si ten prodloužený víkend užili.

    OdpovědětVymazat
  8. Alenko, už jste asi doma a já věřím, že bylo všechno podle vašich představ, dobře jste se bavili a odpočívali.
    Měj hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Děkuji všem za milá přání, vše vyšlo tak jak mělo - viz příspěvek dnešní příspěvek na blogu.
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála