pátek 21. října 2016

LUNÁRNÍ KALENDÁŘ ...

a diář na rok 2017 od astroložky

Martiny Lukáškové




Kapesní týdenní diář s kapsou na vizitky a magnetem na zavření.


 

 Nový Lunární kalendář vám radí, jak využít ve svůj prospěch pozitivní síly z vesmírných těles, jako je Luna a Venuše. Zatímco Měsíc vládne našim náladám a potřebám, které se mění právě tak, jak se mění jeho fáze, hvězdná Venuše je spojována s ideálem krásy, harmonie a souměrnosti. Dokonalý soulad a citovou harmonii tak budete cítit po celý rok 2017.

Pokud máte zájem se o této astroložce dozvědět více, 
můžete juknout  zde a najdete tu také odkaz na
možnost objednání kalendáře či diáře.

Já už nyní listuji a zjišťuji co zajímavého mohu očekávat v příštím roce.
Například v den kdy má manžel narozeniny, vstupuje Luna do znamení Blíženců a tyto dny jsou vhodné pro odvykání kouření, návyku na sladké a alkohol.

To mu musím říct, že v příštím roce během svých narozenin zřejmě konečně přestane kouřit ... :o))



8 komentářů:

  1. Alenko, prosím Tě a co 15. července? Nemohl by taky můj muž přestat?.o))Měj se moc krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Inko, to se ti podívám zda to nebude stejné, protože můj muž má narozky 19.července !!!!
      Fakt nevěřím na náhody :o)).
      pa Ála

      Vymazat
  2. Přidávám se k Ince, taky chci, aby manžel přestal, takže jak to vypadá 18.7.?:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No Míšo ?? Viz výše :o))) u Inky. Teda holky to je neskutečné. Můj prostřední syn má narozeniny 18.7.
      Já padám do vývrtky :o))))
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko pěkný kalendář a i diář. Hlásím, že kniha přečtená za dvě noci, kdy jsem díky horečce nemohla spát. A nezklamala! Díky moc !Zdravím k Vám domů Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, tak to jsem moc ráda, že se ti knížka líbila, já od téhle spisovatelky mám všechny co u nás vyšly.
      Doufám, že horečka je zdárně překonána!!
      Krásné dny ti přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Tak tenhle kalendář neznám.Kupuji nebo spíše dostávám na vánoce vždy Lunární kalendář od Krásné paní,který se mi moc líbí a jsou k němu taky různé doplňky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je také moc krásný Melisso, znám ho. Pro příští rok jsem zvolila změnu :o)).
      Přeji hezké dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála