pátek 7. října 2016

KDYŽ SI ŽENA CHCE UDĚLAT RADOST ...

obchází obchůdky s oděvy, obuví, kabelkami, kosmetikou,
knihkupectví, je toho na výběr přehršel, co by mohla potřebovat, co jí udělá radost.
Muž ?

Na připomenutí, že by potřeboval nové boty, odvětí, že všechny co má jsou v naprostém pořádku.
Ale kalhoty by se ti nové sešly, ne ? No možná jedny černé rifle, ale fakt to není nutné, vždyť kalhot mám dost.
Jsou věci, které si musí prostě zkusit a tak vždy kuji pikle jak ho do těch obchodů dostat. Většinou to dělám tak, že pokud jsme spolu na nákupech, řeknu, že bych se potřebovala podívat na boty, on jde se mnou a já ho hnedka nasměruji k pánské obuvi. Tam už neodporuje a vybírá. To samé kalhoty, obleky, kabát či bundu, prostě vše co si musí opravdu sám vyzkoušet.
Ostatní raději nakupuji sama.
K svátkům, narozeninám a pod stromeček.

Co si však naprosto sám a rád vybere, jsou technické věci.
Sekačka, autopotřeby, pila a pod.
Většinou o tom sáhodlouze mluví, pečlivě zvažuje, vybírá z možností, informuje se, studuje nabídku.

Nedávno mi opět předvedl jak umí nakupovat.

Koupil si ŠTÍPAČKU na dřevo.



Měl radost jak malý kluk.
Do týdne mu ji měli přivézt.
Týden uplynul, štípačka nikde a začínal být nervozní.
Nakonec to psychicky nevydržel a do obchodu se rozjel a mírně se tam rozčílil, že nedodrželi slovo
(můj muž je rozený cholerik :o), ale naprosto hodný člověk), že má hromadu dřeva před domem atd, atd.
Za dva dny ji přivezli a dostal i proškolení k obsluze. Asi se báli, že už tam k nim nebude chodit nakupovat :o).
V neděli se dostavili dva synové, že tátovi se dřevem pomůžou.
Neumíte si představit co se dělo.
Já vařila nedělní oběd a občas jukla před dům jak jim to jde.
Bylo mi jasné, že se budou pomalu dohadovat kdo bude štípat.
Každý chtěl štípat :o)), ale nejprve stroj obsadil manžel a pak teprve synům  také dovolil si to vyzkoušet, aby neřekli. Moc se mu ale evidentně nechtělo.

Nestihli vše uložit, protože začalo pršet a tak si muž zbytek dřeva během dvou odpolední doštípal a uklidil sám. Byl šťastný, že si může štípačku obsluhovat tak krásně sám a přiznal se, že se mu to moc líbí a že bych to zvládla i já, jak je to snadné.
S pousmáním jsem odvětila, že nemusím umět všechno, že jim tuhle mužskou práci s radostí přenechávám.



 A prý objedná další dřevo ...


 
 

10 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Ano, většina mužů zůstává ve skrytu duše těmi malými kluky a člověk by jim neměl tu jejich "dětskou" radost kazit... :) U nás je to s nákupem oblečení podobné, ale co se technických záležitostí (od telefonů a počítačů přes různé domácí pomocníky (kromě těch do kuchyně)) týče, je muž nepřekonatelný kupec široko daleko... :D Nastuduje hromadu materiálů, zná všechna pro a proti dostupných výrobků a dlouho vybírá, aby koupil přesně to, co očekává... :)
    Krásné dny přeji, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to máš Peťko dobré, že se o všechny tyto věci zodpovědně postará :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  3. tak tuhle štípačku máme, a fakt ju zvládni i já :) Předminulé vánoce jsem dostala cirgulu a to v návaznosti na problém s motorovkou .... málem jsem si s ní uřízla kus nohy :)
    Simona

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simono ?? Cirkulárku pro tebe k vánocům ?? Nepředstavitelné pro mne :o))). No hlavně, že máš obě nohy a obě ruce! To je hodně nebezpečná věc.
      Přeji ti poklidné podzimní dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Asi je to všude stejné - nákup bot a kalhot se odkládá, dokud je to jen trochu možné, za nakupování technických a elektronických vychytávek, to mu jde...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že většina mužů dá přednost nákupu technických produktů než vybírat co na sebe :o).
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko i u nás je to stejné. Nákup oblečení či bot se u mého muže vždy odkládá na někdy😉..Minulý týden jsme však nutně potřebovali kompresor, a ten se koupil okamžitě. Alespoň nemusím s autem k benzince😉...Já se za bolístku odměním určitě jinak..
    Přeji ti krásný víkend. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, naprosto tomu rozumím :o)). A ty si radost opravdu udělej !!
      Měj odpočinkové dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ali, dovedu si to štípání dřeva se syny živě představit, u nás by to bylo stejný. Koupil si hračku.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála