středa 5. října 2016

JUPÍÍÍ ...

JE VYLOSOVÁNO.

Moc vám všem děkuji za krásná slova, přání, zastavení.
Jsem šťastná.


Požádala jsem manžela, který zrovna dnes je celý den doma a tak se to vyloženě hodí, o vylosování výherkyně/výherce (nesmím zapomenout na muže!).

Správná odpověď na soutěžní otázku :

Hoří, má panenko od Miloše Formana.
Stará, dobrá, česká klasika.
Uhodli jste všichni, zvolila jsem asi příliš lehkou otázku, příště musím zahloubat víc :o).
Jak vidíte na fotce, opravdu jsem vkládala lístečky se jmény dvakrát.    


Balíček poputuje za moře k Marcelce z blogu
Všednodennosti.
Gratuluji.
 
Marcelko, přiložím určitě i knížku, vše poputuje v jednom balíčku. Domluvíme se mailem.

Přeji všem krásné podzimní dny...






P.S. Stihla jsem to. Právě houká siréna poledne :o))


9 komentářů:

  1. :) moc gratuluji výherkyni! :) A těším se na další počtení na Vašem blogu.
    Krásné (i když sychravé) říjnové dny! :) Peťka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelce .. taky z pěkného blogu ...gratuluji !
    Přeju všem krásné podzimní dny. Jarka

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelce blahopřeji a Tobě Alenko díky, že Tě můžu číst:o)! Krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelce blahopřeji a Tobě Alenko díky, že Tě můžu číst:o)! Krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, to je ale překvapení Moc Ti děkuji, vlastně Tvému muži. Zrovna jsem sepisovala knihy, že ti mailem pošlu seznam těch, co tu mám já, že si třeba na oplátku vybereš. To je snad telepatie! Děkuji , a dál se sem budu ráda vracet, stejně jako těch 100 000 návštěvníků!

    OdpovědětVymazat
  6. Dáreček putuje k tomu, ke komu má. Gratuluji!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Marcelce moc gratuluji a tobě Alenko děkuji za mail. Nedělej si hlavu, vlastně mě to pobavilo, protože se mi stalo něco podobného :o)
    Jsme přeci jen lidí!!!!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála