středa 19. října 2016

DOMÁCÍ KARI KOŘENÍ ...

už jsem si dlouho chtěla připravit.
Inspirovala jsem se opět v Kuchařce ze Svatojánu.

A tak jsem pečlivě v mém starodávném hmoždíři, který mi před lety koupil můj muž v nějaké antiku, jemně drtila směs jednotlivých ingrediencí.
 Vždycky když v něm tluču koření a paličkou zavadím o stěny, hmoždíř se rozezní jak malý zvonek.
Je to vždy takový zvláštní pocit.
Kdo ho kdysi dávno používal ?
Komu se rozezníval ?



 Celá kuchyň byla provoněná 

a už se těším až ho použiji...

6 komentářů:

  1. Ali, vůbec jsem si u Evičky toho kari nevšimla, musím zkusit pohledat.
    pěkný den Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Návod je v knize ve druhém díle :o).
    Krásné dny Majko přeji.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Alenko, hmoždíře mám dva, oba jsem zdědila a při používání si často vzpomenu na babičku...
    Musím ještě poděkovat za typy na dárky a popřát krásný den.
    Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, já jsem bohužel žádný nepodědila, ale mám všímavého muže :o)) a ten ví co mám ráda - věci s duší.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko náš hmoždíř se nastěhoval s mým mužíčkem a má po svých prarodičích. Řekla bych,že je hodně podobný tvému.. Je velmi těžký a jeho historie by mne velmi zajímala. Měj krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je hezké :o).
      Ten můj je Zdeni pořádně těžký, docela nebezpečná zbraň v kuchyni :o)).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála