středa 12. října 2016

A JE HOTOVÁ ...

háčkovaná deka.
Jsem ráda, že jsem začala včas a mám ji připravenou v předstihu pod stromeček.
Příze mi vystačila, smetanová tedy jen tak tak, zbylo  mi pár metrů, ale i tak by se nic nedělo, doobjednala bych, času je dost a dost.


 
- foceno venku, barvy odpovídají -

Deka má rozměry

šíře - 1 metr
délka - 1,80 m

a váží 1.162 dkg.

Zachumlá se i chlap :o)


- foceno v bytě :o(( -



Po celém obvodu je deka obháčkovaná pikotkami, chtěla jsem naprosto jednoduchou variantu ukončení.
 
Použitá příze  (jak jsem již psala minule)

Elian Nicky.


Škrtám si první dárek ...



 

28 komentářů:

  1. Alenko,
    jsi velmi šikovná háčkařka !
    A také už máš předstih před Ježíškem ;-)
    Krásnou upršenou středu !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ilonko :o), ono mne to hlavně hodně baví.
      Letos mám už rozmyšlené dárky skoro pro všechny členy rodiny - a že ji mám velkou.
      U nás je od rána zataženo a teď začalo i poprchávat.
      Ála

      Vymazat
  2. Ahoj Alenko
    Tak ta se povedla a z dárku budou mít majitelé radost.Také ráda pletu z příze Elian-nicky.
    hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marťulo, sama jsem s ní spokojená, tak snad budou i oni :o).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko deka je přímo parádní. Líbí se mi tvá kombinace barev.Teplé barvy jsou moc fajn. Určitě moc potěší šikulko. Měj krásné dny. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni díky. Zvolila jsem tyto barvy záměrně, zatím nevím jaké barvy si v domečku zvolí.
      Přeji ti hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Je nádherná a ty pikotky se mi na ní líbí. Tvoje snacha z ní bude nadšená, uvidíš. Určitě z deky budou mít oba radost. Vždyt je vidět, že jsi háčkovala s láskou! Povedla se!Hezký den M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcelko. Doufám, že ji hlavně užijí :o) a deka poslouží svému účelu.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Téééda Alenko,smekám...kdo nikdy nedržel háček,neocení,nepochopí...já ano ;-)neskutečná práce,hodin a hodin,úplně mě bolí zápěstí a ukazovák,když to vidím.Dokonalá práce a ještě dokonalejší dárek.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji :o)).
      Ruční práce se nedá nikdy ocenit ani docenit :o), tak to je. Je to činnost, která se hlavně dělá srdíčkem. A ruce se mažou konopnou mastí :o))).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  6. Tedy Alenko ta ti musela dát ale práce...Je dokonalá 💞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Marti. Sama hodně háčkuješ, tak si dovedeš představit, že :o)). Pracovala jsem na ní urputně měsíc, každý den, každou volnou chvilku, každý večer u televize.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  7. Alčo, nádherná. Jsi umělkyně!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko umělkyně určitě ne :o)), jen mne to hodně baví, jak pletení, tak háčkování.
      Ála

      Vymazat
  8. Odpovědi
    1. Ilonko díky, těší mne, že se deka líbí.
      Ála

      Vymazat
  9. Muselo to dát spoustu práce,ale je to pěkné,tak snad to udělá radost:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano dalo, ale je to takový můj relax. A doufám, že se bude líbit a bude hřát, tak jak má.
      Ála

      Vymazat
  10. Alenko, už z minulé ukázky jsem tušila, že bude parádní! A opravdu je!
    Krásná práce!
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko děkuji :o).
      Opravdu mne práce na ní bavila.
      Krásný den.
      Ála

      Vymazat
  11. To je fakt opravdu deka jako hrom :-). A jak na ni koukám, jak je roztažená (asi na zemi), tak mi napadá, že by v tomto provedení nebyl špatný kusový kobereček pod konferenční stolek nebo k posteli....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt velká, roztažená je focená na zemi. Jako kobereček by to muselo být z jiné příze, tohle by hodně klouzalo Stáňo :o).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko,deka je nádherná.
    Mohla bych se zeptat na začátek deky-jak dlouhý řetízek jste háčkovala?
    Děkuji a pěkný den.Lenka C.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, díky.
      Počáteční řetízek je na 102 ok a háčkovala jsem kolem něj dokola, přidávala v rozích. Pokud chceš nákres, napiš mi na mail HajnaAlena@seznam.cz a já ti ho pošlu.
      Ála

      Vymazat
  13. Úžasná deka, má ty správný rozměry 👍😁!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála