úterý 4. října 2016

100 000 ...

jsem nevyhrála v loterii, ani ve Sportce, ani nikde jinde.

 
 K tomuto číslu se neuvěřitelně přiblížila návštěvnost na mém blogu.
Nikdy bych nepomyslela, že se mi podaří získat věrné čtenářky/čtenáře, že si můj blog budete číst a třeba hledat i malou inspiraci pro sebe.
Moc vám děkuji.
 Za všechny milé komentáře, za čas, který se mnou na blogu trávíte.


 
Přiznám barvu, došlo i na myšlenky, že mé psaní zde nemá žádný smysl, že je nesmírné množství daleko zajímavějších blogů, které jsou vedeny nápaditěji, které oplývají překrásnými fotografiemi, které mají šmrnc a vtip. Žasnu nad kreativitou, šikovností a zručností tolika pro mne neznámých lidiček.
Chodím k mnohým z vás tak ráda na jukanou, zamýšlím se nad vašimi úvahami, občas si otřu slzu nad smutnou událostí, občas se směji až mi tečou slzy od smíchu. Tak, jak život události do našich dnů přináší.
S tolika z vás by mne potěšilo se potkat.

 Chtěla jsem přestat s psaním do éteru :o).
A světe div se, můj manžel mne od toho odradil a pobídl mou snahu slovy ať to nevzdávám.

Tak já to tedy ještě budu zkoušet dál.



Chtěla bych vás však odměnit za věrnost a proto vyhlašuji malou soutěž .

Samozřejmě bude stačit váš komentář pod příspěvkem s doplněním mailové adresy, ale kdo chce získat do losování trochu štěstí navíc, měl by zkusit odpovědět na otázku :

Ve kterém filmu můžeme slyšet tyto věty ?

"Jasně jsem řekl, bude tma, až se zhasne, tak ti to, co sebrali, to odnesou na své místo. A né obráceně!"
"Pánové, fakt je jeden. Když si to ty lidi rozkradli, tak to nemůžou vyhrát."  


Při správné odpovědi bude vaše jméno do losovacího klobouku zadáno 2x.
Losování proběhne toho dne, kdy se objeví na počítadle kouzelné číslo 
 100 000.

A pospěšte si, už zbývá jen cca dvě stovky  :o).

Odměna bude kosmetická a snad pro vás lákavá



- mé domácí mýdlo
- má domácí měsíčková mast
- olej do vlasů (Oriflame)







Těším se na další společné počtení ...

  

47 komentářů:

  1. tak myslím, že je to film: Hoří, má panenko.A když ne, nevadí. Stejně na blog chodit budu! motovera@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji a přeji štěstí při losování :o).
      Ála

      Vymazat
  2. To je klasika...Hoří, má panenko. Soutěžím jen kvůli Tvým výrobkům :-)
    barthova.m@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, že olej máš viď ? :o))) Odebíráme stejný boxík.
      Přeji štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  3. Hoří má panenko, určitě ano :-) pokud v tom není nějaký chyták :-). A je to super, že bloguješ dál, sdílení něčeho pěkného je v dnešní době hoooodně potřeba. Od lesů přeju hodně radosti, Pavel pavel.maly44@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavle od lesů, díky a přeji štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  4. Taky si myslím Hoří,má panenko!Musím se smát,když si vzpomenu na scénu s ukradenou tombolou...Váš blog čtu moc ráda...proto prosím - pište dál
    MíšaZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc Míšo děkuji, že se u mne ráda zastavujete a přeji hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  5. SUPER FILM-HOŘÍ MÁ PANENKO!piš dál...Je mnoho blogů, ale každý je originální něčím jiným..ilona.precechtelova@seznam.cz Krásný podvečer...Ila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ilo a přeji moc štěstí při losování :o).
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko máš moc krásný blog a věřím, že mnohým z nás bys moc chyběla... A Formanova Hoří má panenko.. Mnou oblíbený film. Měj krásné dny. Z❤
    zdenkazachova@ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni moc a moc děkuji, potěšila si mne a já ti za to přeji hooodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, tvůj blog mám fakt ráda .. je pestrý a pro mě lákavý ... jsem ráda, že tě manžel odradil od skončení psaní !
    No, jasně .. Hoří, má panenko !
    Zdravím tě a přeju všechno dobré.
    jarka.smetanka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, však lidský život je také velmi pestrý, že ?
      Přeji ti štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  8. Přiznávám,že jsem se musela pátrat, je to Hoří má panenko.
    Blahopřeji k takové návštěvnosti.
    Sama obdivuji každého, kdo má na blog čas, kdo umí fotit, psát a inspirovat.
    bohunka zavináč naiser tečka cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohunko moc děkuji. Co jsou děti dospělé a mají své životy, času je přeci jenom vícero :o) i když mám hodně zájmů a koníčků.
      Přeji hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  9. film je jasny Hoří má panenko.
    Alenko na Váš blog jsem narazila teprve nedávno, ale vzala jsem to celé pěkně pozpátku až na konec blogu. Moc ráda bych také měla svůj blog, ale nemám odvahu začít a Vás obdivuji, jak se vám psaní daří. Přeji hodně štěstí do dalšího psaní
    hanusovajarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko tak to mne velmi těší, že jste to vzala zgruntu. Já jsem odvahu sbírala hodně dlouho, takhle jít s kůží na trh :o)).
      Děkuji za přání a na oplátku já přeji hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  10. Ahoj Álo, že zdravím manžela a díky mu za to, že tě nenechal přestat psát :o) Na tvůj blog chodím pravidelně a ráda - pro inspiraci i jen tak pro pohlazení na duši. Tak prosím nepřestávej :o)
    A film je samozřejmě Hoří má panenko.
    Moc zdravím a přeji krásné podzimní dny, Vlaďka
    vladimira.olivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vlaďko já mu to vyřídím, on mi hodně v tomhle fandí :o) a trpělivě občas čeká až může začít jíst než udělám fotku, na výletě čeká až si nafotím vše co potřebuji, je zlatíčko :o).
      Já ti přeji také hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  11. Milá Alenko, chodím k Tobě moc ráda a musím napsat, že by mě moc mrzelo, kdybys přestala psát..Jsi má dálková virtuální kamarádka a já si toho moc považuji..Blahopřeji Ti ke 100 000 a už to je důvod, proč bys tu s námi měla být:o). Jakmile jsi napsala hlášku z filmu, tak jsem si řekla, to nebude nic pro mne. Ovšem tuto scénku vidím úplně živě a bez jakékoli nápovědy vím, že je to film " Hoří, má panenko..Alenko, měj krásné podzimmní dny a já rozhodně napořád budu tvou čtenářkou. Inka ( a email znáš:o)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko milá, já ti moc děkuji. Obdivuji tvé každodenní příspěvky na tvém blogu a jsi mou velikou inspirací.
      V sobotu jsem na tebe vzpomínala při cestě přes Ml.Bol., že tam někde asi bydlíš :o).
      Přeji ti hoodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko, moc ti blahopřeji. A pokud tobě dělá radost, že píšeš, tak PIŠ! Měj se krásně ♥
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti Martinko moc děkuji. Na tvůj milion je to drobeček, ale i za to jsem velmi vděčná všem čtenářkám a čtenářům.
      Přeji ti hodně štěstí při losování. Tvůj mail znám :o).
      Ála

      Vymazat
  13. Alenko, také ráda chodím na tvůj blog, gratuluji a piš. Hoří, má panenko je klasika. Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc děkuji za přízeň a přeji ti štěstí při losování.
      Ála
      P.S. Ještě prosím připiš mail, ano ?

      Vymazat
  14. Alenko, to je z Hoří, má panenko! Nejraději mám tu volbu miss;-) gratuluju k návštěvnosti a těším se na další posty. Eva
    evajn@centrum

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi připisuji tě do seznamu a moc děkuji za přízeň.
      Ála

      Vymazat
  15. Alenko, přidávám se k řadě gratulantů!
    Holky nestrkejte se! A podejte sem ten tác s chlebíčkama. Jsou výtečné!
    Tak jako u dětí, nemá se srovnávat, porovnávat. Něco povyšovat, něco ponižovat. Každý jsme jedineční a děláme to tak, jak je to právě nám blízké. A to je na tom to nejkrásnější. A najdou si nás právě tací, kteří to mají podobně, kterým to má co říci. Dělej to tak, jak to cítíš. Tak je to správné. ♥
    Jinak, ty jsi byla Alenko první mou pravidelnou navštěvovatelkou blogu s povzbuzujícími komentáři, nehledě i na "Tag * Liebster award" :o) Na to se také nedá zapomenout.
    Posílám virtuální objetí
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, chlebíčků bylo dost a dost pro všechny :o)).
      Moc ti děkuji za vlídná slova, moc mne to popostrčilo.
      Objímám a připisuji do seznamu, přeji hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  16. Alenko,nejdříve gratuluji ke 100000 návštěvnosti.Moc ráda chodím na Váš blog a byla by určitě škoda,kdybyste přestala psát.
    A k té hlášce-budu se opakovat-je to z filmu Hoří má panenko.
    Mějte se pěkně.Lenka
    j.cohorna@worldonline.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni moc ti děkuji za povzbuzení, jsem za to ráda a přeji ti na oplátku hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  17. Hoří má panenko.
    Tvým pocitů rozumím - taky se mi zdá, že jinde jsou lepší fotky, vtipnější (nebo chytřejší) texty, že můj blog je moc obyčejný... Ale určitě u blogování určitě zůstaň - mám tvůj blog mezi oblíbenými a chodím na něj moc ráda.
    A ještě mail - s.voskova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni moc ti děkuji za tvé návštěvy u mne, je to radostné. Někdy člověk prostě pochybuje a je to lidské, že ?
      Přeji ti štěstí při losování :o).
      Ála

      Vymazat
  18. Alenko, moc gratuluji ke 100 000 ! I mně by Tvůj blog, který mám oblíbený, chyběl. A Hoří má panenko, naše česká klasika ,které by určitě zrovna tady moc lidé nerozuměli.Krásné dny a spoustu dalších čtenářů a čtenářek blogu Ti přeji! Marcela macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko moc ti děkuji. Věřím, že českému humoru za mořem nerozumějí, on je prostě NÁŠ :o).
      I tobě přeji štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  19. Gratuluji ke krásnému číslu. Váš blog jsem objevila teprve před pár dny. Baví mě. Přeji hodně štěstí a nápadů pro další tvoření:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti Henrieto za návštěvu a jsem ráda, že se ti u mne líbí, je to moc milé.
      A tak ti přeji také štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  20. Alenko, chodím na Váš blog moc ráda a moc, moc gratuluji ke krásnému číslu, tím alespoň vidíte, že se k Vám všichni rádi vrací. Můj milovaný film Hoří má panenko a nezapomenutelná věta, tu si s manželem někdy říkáme a máme se čemu smát. Přeji krásné podzimní dny. Zdraví Eva eva.vrablova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, těší mne, že na můj blog chodíte ráda, opravdu moc.
      Přeji také hezké dny a hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  21. Alenko, myslím je to z filmu Hoří, má panenko. A prosím, nepřestávejte psát, pro mě jsou Vaše články inspirativní, reálné, ze života. Z těch naprosto dokonalých, které taky ráda navštěvuji, mám ale trochu "strach". U Vás je moc dobře, lidsky! :) Cítím souznění. Vaše psaní by mi chybělo...
    Krásné říjnové dny, Peťka :)
    studynkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Peťko to jsi mi udělala velikou radost, fakt že jo :o)). Dodala jsi mi svými slovy náboj, díky.
      Přeji hodně štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  22. Alenko,
    přiznám se, že hlášky jsem ani film neznám!
    Ale tvůj blog čtu moc ráda, není totiž jen o tom krásném, ale dokažeš psát a podělit se i o těch nepříjemných
    věcech.
    Často se mi u tebe stává, že zrovna čteme nebo řešíme stejné věci :-)
    Gratuluji k takové návštěvnosti blogu a moc ráda se zúčastním!
    Protože domácí měsíčkové mýdlo i mast dělat neumím!
    Ilona.Rezaninova@seznam.cz
    Měj krásné podzimní dny !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko moc děkuji, i já si ráda počtu u tebe. Někdy to holt v životě není jenom prosluněné, ví to každý z nás :o).
      A tak ti přeji štěstí při losování.
      Ála

      Vymazat
  23. Alenko, Formanovy filmy miluji, takže odpověď je jasná: Hoří, má panenko!
    Moc gratuluji ke krásnému číslu a moc děkuji tvému muži! Mám tvůj blog opravdu hodně ráda, je tu cítit skutečný život se vším, co přináší a lidské teplo a láska.
    Jen tak dál!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  24. Alenko, Tvému blogu přeji- ať je tady s námi!!!
    Je to fajn, že jsi tady!!! Hezký den Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, jsi zlatá, děkuji.
      Bohužel jsem tě již nestihla zařadit do slosování, tak někdy jindy, ano? Určitě si nějaké hádanky zase vymyslím :o).
      Přeji ti krásné podzimní dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála