středa 21. září 2016

ZAPEČENÉ ...

kysané zelí s bramborovou kaší.

Jakmile jsem se stáhla ze zahrady domů, začínám opět listovat mou oblíbenou kuchařkou a zaujal mne tento recept.
Jednoduchý, rychlý a moooc chutný.


Zkusíte ?

Surovin příliš mnoho nepotřebujeme :

- brambory cca 500 g, sůl, mléko, máslo
- sáček kysaného zelí 500 g 
- 100 ml bílého vína
- kelímek kysané smetany
- dobrý tvrdý sýr






Z uvařených brambor si připravíme kaši, zelí zalijeme trochou vody, vložíme kousek másla a dáme vařit, po změknutí vodu slijeme a zalijeme 100 ml bílým vínem, ještě chvilku povaříme (já víno nemaje po ruce, vynechala jsem).
Do zapékací misky vymazané máslem (nemusela jsem, mám keramickou) dáme polovinu zelí, navrstvíme celé množství bramborové kaše a zakryjeme zbytkem zelí. Celé zahalíme závojem kysané smetany a hustě posypeme strouhaným sýrem (já dala kozí přírodní a kozí goudu).
Dáme zapéct do trouby na 180°C tak na 30 minut.


Ani manželovi nechybělo maso :o)) ...

4 komentáře:

  1. Já se přiznám, že nezkusím - ani bramborová kaše a ani tepelně upravené zelí nepatří k mým oblíbencům.

    OdpovědětVymazat
  2. Fakt nemáš ráda bramborovou kaši? Tak u nás zrovna je hodně oblíbená :o).
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm ... to bych zkusit mohla:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála