pondělí 12. září 2016

VLAHÁ NOC ...

byla ze soboty na neděli. 
Naprosto neskutečná, nečekaná.
Když odešli po půlnoci naši milí kamarádi, stále se nám s mužem nechtělo jít spát, nechtěli jsme se vzdát té krásné noci.
Povídali jsme si u praskajícího krbu, do kterého jsme házeli z bedýnky staré vlašské ořechy, co se nedaly již před několika roky vyloupat a my je měli uložené ve sklepě a zapomněli na ně.
Neumíte si představit jaký žár z nich sálal.
V krbu bylo plno rudých, žhavých kuliček.
Museli jsme se tomu smát.
Topíme ořechy.



A jak si tak povídáme, vzpomínáme či necháváme volně plynout své myšlenky, přišel muž s nápadem.
Přespíme venku.
Venku ?? Mírně jsem se vyděsila.
Nečekal až se rozmyslím, okamžitě přinesl spacáky, odsunul stůl, dal na zem před krb matrace z lehátek a ležení bylo připravené.
Nakonec jsem se ani moc nebránila, jak ta chvíle byla kouzelná.
Jen mi v hlavě proběhlo, že možná ráno z té země nevstanu :o).
Vstala jsem a byl to naprosto úžasný zážitek.




 Pokud se podivujete co to máme za spacáky, podivujete se oprávněně.
Zakoupil je můj muž před třemi roky na tržišti, kde prodával pán věci z vojenského skladu, a tak když uviděl tyto spacáky, musel je prostě mít.
Připomínaly mu totiž vojnu :o), znal je a nedal na ně dopustit.
Nevěřícně jsem koukala co to domů táhne za příšernost, ale když jsem vše vyprala a poprvé v něm spala ve stanu s naším Matýskem, musela jsem mu dát za pravdu. Jsou úžasně teploučké, ale dost neskladné a na dovolenou bych s nima fakt nikam nejela :o).



 Byla to nádherná vlahá noc ...








 

20 komentářů:

  1. Nejskvělejší akce jsou stejně ty nejspontánnější ;-).A spacáky?taky máme ty 30let staré archivy,co byly ještě na pionýrském táboře :-) :-).Další pohodové dny přeju.H

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano Hani, bylo to hodně spontánní a nemělo to chybu :o)).
      Ála

      Vymazat
  2. Álo, takové neplánované akce jsou moc fajn.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Jani, když se někdy moc plánuje, málokdy to vyjde.
      Ála

      Vymazat
  3. Tak to musel být super zážitek. To by se mi taky libilo :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi byl to krásný zážitek a často jsem o tom mluvila, že bych na pergole chtěla někdy spát.Tak se mi to nenadále vyplnilo :o).
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, tak tomu říkám romantika! Musela to být krásná noc..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neplánované, nečekané, milé a nezapomenutelné Inko :o)).
      Ála

      Vymazat
  5. To je krááásný, hezky jste si to užili, spaní venku je nádhera, klidně i když prší a člověk má střechu nad hlavou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bych také ještě chtěla vyzkoušet při letním nočním deštíku. Nesměl by to být liják a foukat !! :o))
      Ála

      Vymazat
  6. Prima nápad v tomhle nezvykle horkém babím létě. Škoda, že si nemůžu jít lehnout do spacáku u nás před panelák :-D (mj. proto, že se nám v našem 3+1 po loňské dovolené povedlo uklidit dva spacáky tak, že jsme je letos nenašli ;-)).
    A vojenské spacáky - to je nostalgie... ne že bych byla na vojně, ale mívali jsme je kdysi na táborech jako rezervní, když se dětem přihodila nějaká "nehoda". To už je let...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, nakonec mohla by si zalehnout i před panelák, jen ale těch očí co by vás sledovalo :o))). A založit spacáky v bytě 3+1 je docela umění, přeci jenom malinkaté nejsou :o)).
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko tak tomu říkám romantická noc. Věřím, že si tak krásný zážitek uložíš dlouho v srdci.
    Přeji ti další krásné chvíle. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni to teda uložím a jsem ráda, že jsem si ráno udělala alespoň rychlou fotku, než jsme to spaní sklidili :o)). Musím ji ukázat vnoučatům, ať se pobaví :o)).
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, to musela být romantika! Taky by mě nejdřív napadlo, že ráno nevstanu :o). Jsou teď nečekaně krásné dny a jak vidím, tak i noci :o)
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo to Helenko - osvěžující v tom, že věk je jenom číslo :o)).
      Ála

      Vymazat
  9. Tyhle spacáky jsou vážně nejlepší, taky jeden máme, ale ke stěhování to vážně není. Přespávačka venku je skvělá věc, jako dítě jsem ji s tátou podnikala často, vždycky jsme se ubivakovali na zahradě pod jabloní, koukali na nebe a klábosili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Spacáky opravdu nemají chybu, jen jsou při sbalení velké a dost zaberou místa. Spaní pod širákem jsem jako holka nikdy nezažila a vždy po tom toužila. Tak se mi splnilo až nyní. Člověká si má stále co plnit...
      Krásné dny Leni.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála