neděle 18. září 2016

TRÉSOR ...

od Lancome.


Parfém, na který jsem již delší dobu měla zálusk.
Muž potřeboval vodu po holení a protože se o něj řádně starám, aby mi voněl, okamžitě jsem vybírala něco nového.
A využila situace.
Stejně mi můj poslední EdP již docházel, zbývalo tak tak na dvojí navonění. Nemohu přeci dopustit, abych měla prázdný flakonek a nic nového v zásobě.
Hned jsem najela na svůj oblíbený e-shop a klikala nejdříve na testery
(jediný rozdíl je v krabičce, která je většinou obyčejná kartonová a občas není u lahvičky krytka rozprašovače), jejich cena je však vždy zajímavá.
Měli ho tam !

 Měla jsem takovou radost.

Dorazil balíček, nadšeně rozbaluji - áááá.
Dokonce i originální balení je tentokrát, hmm.
A najednou si všímám, že krabička má ale jinou barvu, než by měla mít 
 s Trésor ?
A je tam L´Eau ?
Já z té radosti, že ho mají v testerech jsem si hlava roztržitá nevšimla, že to není ten klasický, který jsem chtěla a který jsem měla "ovoněný" z kamenné parfumérie.
Polehoučku jsem otevírala uzávěr.
Jestli mi nebude vonět, jestli si nepadneme navzájem, co já s ním proboha budu dělat ?
100 ml je už pořádná dávka.

Uff, dopadlo to dobře, sedí mi, ale víc se hodí na jaro, léto.
 Na podzim a zimu by to chtělo víc razance :o)) .
Takže budu asi vybírat od Cacharell.
Co třeba Amor Amor ?
Už ten název - ach, ach.

- a ta barva flakonu je úžasná, vábivá :o) -





Jak to jen ale navléknout, že si opět něco budu objednávat ?

Nic navlékat nebudu, řeknu jak to bylo, že

 začínám být prostě roztržitá... 







P.S. A cože jsem to vlastně objednala manželovi ? :o)))



 

 

8 komentářů:

  1. O tom Amor Amor som už počula a mne tá vôňa ruží evokuje ruské parfémy z babkinho kredenca :( ale trèsor vyzerá skvelo a recenzie na internete ma naozaj skvelé. Momentálne naprosto ujíždím na Green Tea od Elizabeth Arden, taká jemná srdcovka, asi skôr jarná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve složení růže nemá, mně se tam líbí ten grep,mandarinka a pomeranč, takže by neměl být nasládlý. Určitě si k němu nejdříve musím přivonět v kamenné prodejně :o)).
      Hlava
      růžový grapefruit, mandarinka, pomeranč
      Srdce
      květina melati, konvalinka
      Základ
      bílé pižmo, santalové dřevo, vanilka, šedý jantar
      Měj krásné dny Emo.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,Amor, Amor má krásnou vůni, používá ho maminka mého manžela ( a to je pořád " šťabajzna:o)). Má krásnou výraznou vůni...Já letos vsadila na Black Opium...Určitě svým výběrem neuděláš chybu, protože vůně Amor Amor je opravdu krásná! Já nakupuji v kamenných obchodech, protože jednou jsem se nechala napálit. Přiznám se, že sama jsem to nepoznala, ale známá mi řekla, že mám jen "fejk", tj. falešný parfém. Hádala jsem se a se svým šla do parfumerie a podle čeho se to poznalo? Ta trubička, která je v parfému byla silnější než u originálu. Vůně byla dá se říct totožná, ale pravdou je, že nevydržela vonět tak dlouho..Já bych to normálně vůbec nepoznala.Měj se moc krásně a užívej si vůní..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda Inko, hned jsem se šla podívat na ten nový, ale má tenoučkou trubičku. E-shop kde již léta nakupuji uvádí, že prodávají originální parfémy, tak jim věřím :o)). Myslím si, že kdyby ne, tak už by se to za ty roky provalilo. Dnešní doba je fakt hrozná.
      A díky za varování.
      Black Opium neznám, jenže ono je tolik krásných vůní. Já si měla otevřít parfumérii, to by mne bavilo.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
    2. To máš Inko Yves Saint Laurent Black Opium?

      Vymazat
  3. Ten Tresor vypadá na pohled tak krásně, že by mi snad bylo jedno, jak voni :-D...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála