sobota 24. září 2016

ŠEDÝ SVETŘÍK ...

s krátkým rukávem jsem konečně dopletla.
Já vím, léto je u konce a já prezentuji letní svetřík s krátkým rukávem.
Prostě stalo se.
V červnu jsem ho pletla a zbýval mi doplést druhý rukáv, když jsem pleteninu odložila a odjela na týden do Třeboně.
Po návratu jsem nebyla schopná plést, vůbec se mi nechtělo. Nevím proč, ale za celé léto jsem na pletení ani nesáhla.
Až nyní.
Měla jsem veliké obavy, že budu mít problém znovu najet do vzorku, který už při prvním rukávu byl celkem složitý, protože se vše pletlo vcelku na kruhových jehlicích a rukávy na ponožkových.
Vždy jsem byla zvyklá plést klasicky a sešívat. Tento způsob je naprosto jiný, plete se od výstřihu dolů, ale zase odpadá otravné sešívání.
V týdnu, kdy se počasí velmi změnilo a pršelo, vzala jsem svetr na milost a rukáv dopletla.
Párala jsem jenom jednou, a to rovnou čtyři řady :o).




 Příze od Dropsu - Baby merino.

Do konce září má být teplo.

Mám tedy ještě pár dní na vyzkoušení ...

 

 

18 komentářů:

  1. Alenko, veliký obdiv, svetřík je moc krásný. Navíc já kratší rukávy mám radši:o)..měj se moc krásně. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji, krátké rukávy nebo 3/4 mám velmi v oblibě a tlustý svetr snad ani nemám žádný :o).
      Ála

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Illo děkuji, on je vzoreček jenom na rukávech, jinak je pletený hladce, ale na těch ponožkových jehlicích to byl masakr :o)).
      Ála

      Vymazat
  3. Nádherná ručná práca, Alenka!! D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danko děkuji, ještě mám krásnou přízi na další svetřík, ale asi teď na něj nebude čas, začala jsem háčkovat vánoční dárek :o)).
      Ála

      Vymazat
  4. Opravdu moc hezký svetřík... já takové ráda nosím i v zimě, v místnostech bývá většinou přetopeno, takže se v dlouhém rukávu potím a v pořádné zimní bundě z funkčního materiálu to s krátkým rukávem taky jde... :) Užijte si svetříku a krásné dny! :) Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to Peťko úplně stejně. I v zimě chodím dost pod kabátem či bundou nalehko :o).
      Krásné dny i tobě.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, je překrásný ☺
    Pa pa a příjemné nošení, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martinko, jsem ráda, že jsem ho dopletla i po té odstávce :oú.
      Pa Ála

      Vymazat
  6. Alenko moc pěkný vzorek na těch rukávech, podle jakého návodu jsi pletla? Svetřík se mi líbí, určitě Ti sluší! Na mail zítra odepíšu a děkuji Ti, žes napsala. Moc zdravím Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Marcelko, vzorek je opravdu moc hezký a kdyby se to pletlo klasicky a ne na ponožkových, šel by pěkně od ruky. Návod mám z Dropsu, podívám se na číslo a napíšu ti ho.
      Mávám ti.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko svetřík je nádherný. Moc se ti povedl, tak ať se ti pěkně nosí. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni moc děkuji, vlna je moc příjemná.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, svetřík je krásný - ať Tě zahřeje.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, když jsem si ho zkoušela, hřál pěkně :o).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, tuhle nechuť k pár posledním řádkům dobře znám. Ne vždy, ale stane se... Svetřík je nádherný a když vidím předpověď, ještě ho vyvětráš :o)
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, proto vždy nejraději věc rozdělanou dotahuji do konce hned, jakmile se odloží, špatně se člověku vrací :o). Ještě takhle mám na straně vestu, ale tu budu párat tak o nic nejde. Nevychází mi to tak jak bych chtěla, nepletu podle návodu, ale jen tak a podle toho to tak dopadlo :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála