pondělí 15. srpna 2016

UŽ ZBÝVÁ JEN PÁR DNÍ ...

a povedu syna ke svatebním obřadu.
Divný pocit mám.
Je první z našich tří synů, který se žení - je nejstarší a dlouho čekal na tu pravou.
Moc si přeji, aby měli šťastný život, tak jako každá matka si ve svém srdci přeje jen vše dobré pro své dítě. Nic není lehké, životní cesty už vůbec ne, ale když se jde ve dvou ruku v ruce, jak ve dnech radostných, tak i ve dnech plných starostí či problémů, dá se vše zvládnout mnohem lépe.
Ve dvou.
To je základ.

Ilustrační foto

Ilustrační foto



Přemýšlím co jim napsat do blahopřání, co jim říct.
Rady, zkušenosti - to sice můžeme, ale oni si stejně tím vším musí projít sami, aby poznali, pochopili, přijali.

Nosím u sebe papírek a tam si poznamenávám myšlenky.


----------------------------------
Život není lehký, ale stojí za to ho ŽÍT.
Žijte tak, aby vás vaše děti milovaly a měly vás rády i když už budete mít plno vrásek a málo energie.
Žijte tak, abyste se nemuseli stydět při ohlédnutí zpět.
Žijte tak, že jeden znamená DVA - Dva na všechno- na lásku, na boj i bolest, na hodiny štěstí, dva na prohry i výhry, na život i na smrt - dva.
Jděte cestou životem ruku v ruce, podpírejte jeden druhého. Pak je ta cesta rovná, bez výmolů, bez pádů a velkých slz.
Vše máte ve svých rukách, ve svých srdcích.
Nic nepromarněte, nic si nepokazte.
O svou lásku se musíte starat, hýčkat ji, ona není samozřejmostí, je křehká a mnohdy slabá, tak ji dodávejte energii, posilujte ji a chraňte ji.
Žijte...
------------------------------------

Ve skříni již čekají šaty, v krabici boty, 
kadeřnice mi odjela na dovolenou,
nehty jsem si ulámala při úklidu nového bytu pro 
nejmladšího syna, který se tento týden od nás odstěhoval.
Doma potřebuji vygruntovat a zahrada si žije svým životem bez mé péče již několik týdnů.
Ono se nic nezblázní, neřeším to.
Výhoda všeho toho shonu, který se na mne nahromadil (tím vůbec nemyslím připravu svatby, tu si mladí naprosto zařizují sami)
je, že jsem zhubla tři kila a ani nevím jak. 


 


Šaty jsou světlounce béžové a v barvě květin jsem sehnala i lehké sáčko pro případ chladného počasí.
V obchodě jsem se pobavila opět při zkoušení velikostí :
šaty jsou velikost 40, sako 44
šaty německá výroba, sako česká :o)) - co dodat.

Samozřejmě, že na ramínku vše vypadá úplně jinak než oblečené.
Manžel mi výběr tuze chválil.

Tak snad synovi ostudu neudělám.

Jen vím, že budu bulet...


22 komentářů:

  1. Alenko zrovna jsem k večeru na Tebe myslela, jak to asi zvládáš ,ty přípravy a tak vůbec. Tvé šaty jsou krásné, i sako, kabelka ,boty, bude Ti to moc slušet!!!Přání jsi napsala takové, jaké to v životě opravdu je, někdy ještě větší jízda, směrem dolů i nahoru... Bude to dojímavé, ale jistě krásné, užijte si to všichni! Měj se krásně a drž se, vše bude OK. Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, já pekla jenom koláčky, jinak si svatbu mladí připravují sami :o). Jen se nám do tohoto období z domu stěhoval nejmladší syn a tak jsem cirkulovala mezi bytem jeho, bytem nejstaršího, který šel do pronájmu a všude jsem gruntovala.Bylo to náročné :o)
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, přeji vám všem, abyste to v pohodě zvládli. A mladým...aby byli spolu rádi, aby se milovali, aby měli před očima jen ty krásné chvíle, které zastíní i problémy, které 100% přijdou, ale bez nichž by život prostě nebyl.
    Držte se, pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Martinko, není vždy vše v životě jenom růžové, ale já věřím, že vše zvládnou s Láskou...
      Díky.
      Ála

      Vymazat
  3. Užij si svatbu a mladým hodně štěstí. Šaty vypadají moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Stáňo. Má být dokonce hezké počasí, snad vše vyjde tak, jak chtějí oni.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, moc držím pěstičky a tuším, že si to náramně užijete, všichni. Ať se mladému páru moc daří, do manželského slovníku bych docela jistě zařadila slovo tolerance... :) Mějte se krásně, zdraví Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu Peťko, bez tolerance by společný život měl plno zádrhelů. Dopíšu :o).
      A děkuji.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, krásné šaty máš..a svatba bude určitě krásná..Já si v den svatby holila nohy a jak jsem byla nervózní, tak jsem zajela tak hluboko, že jsem si celou nohu rozřízla a nešla mi zastavit krev..teprve teď jsem ji doopálila:o) a nikdo si toho určitě ani nevšiml, protože naštěstí jsou to ti dva na které je upřena největší pozornost:o))! Moc držím palečky a den ať je jak malovaný. Mimochodem, tvé koláčky vypadají úžasně..měj se moc krásně a mladým přeji moc a moc štěstí a lásky! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji. Šaty jsou jednoduché a určitě je krásně pak užiji k jiným příležitostem. A vždy je budu mít spojené s tím dnem.
      Ty máš teda fakt zážitky. Já už ten den raději nic dělat nebudu, jenom se učešu, nalíčím, sednu do auta, tam se převléknu - tak snad se mi přitom nic přeci nemůže stát :o)))).
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko ty šaty jsou náádherné.Přeji mladým hodně štěstí a vám aby jste to zvládla, já před 2,5 lety stála na opačné straně barikády, vdávala jsem se. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aničko děkuji. Já stála na druhé straně před 37 lety :o)))), to už je pořádná dávka let.
      Ála

      Vymazat
  7. Outfit máš krásný, Alčo. A nad tím co mladým řekneš nepřemýšlej, oni si to stejně pamatovat nebudou a ty možna ani nebudeš moct mluvit :-)
    Hlavně si to užijte.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, já se hlavně těším na šaty nevěsty, a protože jsem je neviděla, bude to i pro nás krásné překvapení, nejenom pro ženicha :o)). Já jim to vše raději napíšu do blahopřání, rozrušením bych ze sebe nic sáhodlouhého nedostala, znám se...
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, ani nevíš, jak ti rozumím! Může jim být kolik chce, sjedou celý svět, jsou vzdělaní s vlastními názory a rozumem, ale stejně se o ně nepřestaneme bát a doufat v jejich štěstí.
    V každém případě budeš velmi elegantní maminka. Moc dobře si nakoupila, outfit je perfektní, skvěle sladěný, tak to mám rada. Svatbu si jistě užiješ a bude krásná!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Helenko. Náš nejmladší, který s námi bydlel nejdéle - 28let, se nám do toho všeho nyní odstěhoval a staví se na vlastní nohy. Je to zvláštní, poprvé v životě zůstáváme doma s mužem sami. Vždyť my se budeme v domě hledat :o)).
      Já se hlavně těším jak těm dvěma to bude ve svatební den slušet.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, přeji vám, ať je svatební den plný štěstí, radosti a veselí.Bude Ti to moc slušet.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  10. Jani moc děkuji za přání.
    Nevěsta však bude tou hlavní ozdobou, moc se na ni těším :o). Já se chci jenom tiše radovat a být šťastná s nimi.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  11. Zdravím Alenko, užijte si to a novomanželům hodně štěstí a lásky, Kája.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kájo, děkuji. Už začínám být trochu nervózní :o)).
      Ála

      Vymazat
  12. Alenko tak mi tu trochu kape z očí.Také vašim přeji hodně štěstí.Fotky jsou krásné.
    Ať máš krásné dny.Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, děkuji za ně. Nyní jsou na malé svatební cestě v Rokytnici n.J., kterou vlastně ani neplánovali, tak nějak to vyšlo.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála