úterý 30. srpna 2016

SNÍDANĚ V TRÁVĚ...

by vůbec nebyla špatná, ale kde sehnat po ránu suchou trávu, abychom mohli ve dvou romanticky posnídat?
U nás je letos celé léto taková rosa, že i když jdu ráno na zahradu v pantoflích, mám úplně mokré nohy.
Z těchto důvodů nemohu snídani v trávě připravit, i když by to pro mého muže bylo zajisté veliké překvapení (a já ho ráda občas překvapím něčím, co ho rozveselí,  protože úsměv prodlužuje život).
A tak bývají společné letní snídaně na pergole, pěkně v suchu.
Je to malé zpestření rána.
Snídani máme rádi lehkou, já většinou sýry, muž miluje vejce na různé způsoby, ale nic se nesmí přehánět, takže většinou je připravuji v neděli :o).
Neoblíbila jsem si snídani typu mléko a müsli, to mi opravdu nechutná a jogurt si dám raději k odpolední svačině.
Ani různé kaše mne nechytly za srdce, na mne je to příliš hutná snídaně.
Občas přijde k chuti některá z domácích marmelád a pokud je k ní domácí pečivo, to nemá chybu.




 Tavené sýry jsme přestali před několika lety úplně kupovat, zůstala nám jen Madetka, která je jemně smetanová a jediná nám ještě z této produkce chutná.
Patifu - pomazánka z tofu, kterou jsem měla na ochutnávku z boxu Brandnooz, manželovi nechutnala vůbec, já ji zbaštila s chutí na chlebu.
Žervé či lučinu si dávám také spíš já :o), manžel dá přednost třeba šunce. 



A nápoje ?
Ovocný čaj nebo černý s citronem si dávám s pravidelností, muž pouze ovocný a sklenku mléka nebo džus k tomu, někdy máme oba chuť na klasické kakao.


Nu a někdy je v nabídce i ovocný koláč :o).

A co nejraději snídáte vy ? ...

 

12 komentářů:

  1. RANNÍ POHODA....SNÍDÁM CO DŮM DÁ...SLADKÉ, SLANÉ..CAFE A PAK ČAJ...ILČA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně Ilčo ta pohoda, že ? To miluji...
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Ahoj, dokud počasí dovolí, snídáme venku na terase a jsou to nejhezčí snídaně. Já většinou jogurt a cereálie, nebo když je, tak domácí chleba a k tomu kafčo s hodně mlékem. Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Pavle, my se také zdržujeme co nejvíce venku a jídlo si vychutnáváme na čerstvém vzduchu co to jenom jde.
      Tak ať nám to ještě pár týdnů vydrží.
      Ála

      Vymazat
  3. Já snídám většinou nasladko - nejvíc právě tebou neoblíbené musli s jogurtem nebo ovesnou kaši s ovocem. Občas pečivo s džemem nebo s arašídovým máslem a banánem. Na slano snídám jen výjimečně.
    A manžel - ten nesnídá vůbec. Výjimku tvoří jen dovolená (na té obvykle pro změnu většinou neobědvá ;-)).
    A protože jsme panelákoví, snídám v kuchyni u stolu nebo v křesle s novinami. Jen na chalupě snídám na lavičce na zápraží (svítí tam ranní sluníčko, takže je tam příjemně)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý máme Stáňo jiné chutě po ránu :o)). Můj muž také nepohrdne sladkou snídaní a já sladké moc nemusím. Spíš potom ke kávě, to jo, to sladké mohu.
      Měj krásné snídaně jak v paneláku, tak hlavně na chalupě, kde si můžeš dopřát šimrání slunečních paprsků.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, to je taaak hezké! Úplně vidím tu ranní pohodu... My tady taky snídáme společně, ale venku na terase si dáváme jen ristretto, nanosit snídani ven bych asi nestihla :o)
    Přeji hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to Helenko také není každý den, pravidelné je to hlavně o víkendech. A pohoda to tedy vážně je, vůbec celé stolování venku během léta je báječné, mám to moc ráda.
      Ála

      Vymazat
  5. Ali, já snídám cokoli, někdy jogurt s vločkama, někdy rohlík se sýrem, někdy chleba,míchaný vajíčka. Doma s čajem, v práci jen kafe, no jo, já vím................
    a máš moc krásně prostřeno, to to musí chutnat.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, kávu na lačno já nemohu, to mi nechutná. Musím mít nejdříve základ :o)). Někdo si rád dá kávu k té snídani, ale já až po snídani, spíš jako svačinu a k ní něco malého sladkého. Jak slastné je si zahřešit :o).
      Já prostírám moc ráda, baví mne to.
      Ála

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  6. Alenko kdyby to šlo snídala bych venku každý den...ono to venku i úplně jinak chutná ♥ Jinak já snídám podle toho na co mám zrovna chut a co najdu v ledničce :o)))měj se moc hezky...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála