pátek 8. července 2016

ZASNĚNÁ VÍLA ...

aneb, jak jsem si udělala velikou radost.


Na blogu Renátky jsem objevila nádherné keramické víly a naprosto mne chytily za srdce. Napsala jsem mail a domluvily jsme se, že pro mne jednu krasavici vytvoří. Nakonec mi dala vybrat ze čtyř krásek a výběr mi dal docela zabrat.
Která ke mně poputuje?
Vybrala jsem pak podle vlasů a zvolila tuto líbeznou zasněnku.


V okamžiku, kdy jsem rozbalila krabici mi bylo jasné, že jsem vybrala dobře. Je tak něžná.
Vzala jsem ji do ruky a chodila s ní po zahradě.
Jenže, přeci ji nenechám u keře, aby na ni pršelo ?
Nemůžu ji také nechat někde na zemi, aby mi do ní někdo nekopl !!
Na stole je to také trochu nebezpečné.
Na malém stolečku by to šlo, jenže když fouká a prší, i tam by mohla zmoknout.


Bylo mi jasné, že bude s námi trávit náš letní čas na pergole a na zimu s námi odejde do domu.




K víle byla přiložená tři srdíčka - jen tak pro radost.
Renátko - děkuji ještě jednou.




Hledala jsem pro ni místečko takové, aby se jí nic nemohlo stát.


A tak nyní tráví svůj zasněný čas na polici, kde bude mít svůj klid a přehled o veškerém dění na pergole.

Možná, že ji občas přemístím, aby se tam nenudila ... 



14 komentářů:

  1. Ali, ta je nádherná !!! Pod pergolou i na polici jí to moc sluší.
    Taky už jsem o nějaké víle nebo andělce přemýšlela, ale všechny jsou tak nádherná, že jsem se ještě nerozhodla.
    Ali, měj se krásně a přeji prima víkend. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem také delší dobu "snila", andělku jsem dostala od muže pod stromeček a vílu jsem si vybrala sama :o)).
      Měj Jani krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Je opravdu krásná.
    Mějte se u vás všichni fajn, M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fešanda :o).
      Uvítala bych normální letní teploty, u nás je docela chladno, jen když vysvitne sluníčko se ohřeji, ach jo.
      Krásné dny Martinko.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko,to je přímo víla snová.Ty místa u vás jsou přesně pro ni.Krásné letní dny.H.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná je, jeden se podívá a hned je mu lépe. Renča má zlaté ruce a u vás se bude mít báječně. Hezké léto. Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Alenko, hezkou vílu jsi vybrala a v pergole i na poličce jí to sluší ... taky bych asi občas měnila místečka .. ať se má holka dobře..
    Tak hodně radosti přeju ! ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já ji nenechám dřepět na místě, bude holka "cestovat".
      Jarko měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ta je nádherná. Nejvíce se mi líbilo místo mezi květináči, vedle lampičky. Preji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji stejně budu přesunovat, tak vyzkouší všechna místečka Míšo :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Není nad to, udělat si čas od času radost. Krásná!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Někdy je to Katko skoro až nutnost :o)).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála