sobota 9. července 2016

RENOVACE III. ...

byl další kousek ze staré půdy.




Hrnec byl smaltovaný a poškozený, proto dostal nejprve nástřik odrezovačem a pak teprve došlo na natírání.
Opět má čím dál víc oblíbená modrá barva (Eternal) a opět stačily dvě vrstvy.
Požádala jsem muže, aby mi navrtal dírku a osadila jsem letničkou, kterou jsem doplnila většími kameny.



 Myslím, že hrnci modrá barva velmi sluší a s kytičkou si budou rozumět.

 


Musím konstatovat, že renovace mne začaly docela bavit a asi budu navštěvovat bazary a bleší trhy :o)).
Naši mladí mne však předběhli a na té dědově půdě objevili dětskou pozinkovanou vaničku, zabrali ji spolu s dalšími věcmi jako starým dřevěným kulatým sítem, malým kufírkem, bandaskami na mléko, dřevěným štokrletem, žehličkami.

Prostě je nás v rodině víc, kdo máme rádi věci s historií ... :o))



12 komentářů:

  1. Pěkné..modrá je dobrá..Začíná se mi taky líbit..Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stále více zjišťuji, že modré to v zahradě moc sluší.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, paráda ... vidíš, máme taky takový starý bleděmodrý .. že bych šla do natírání ? .....
    těším se na další tvoje objevy ...
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, je radost těm starým věcem dát ještě možnost uplatnění. Moc mne to baví.
      Ála

      Vymazat
  3. Přesně v takové míse jsme na kdysi táboře zadělávali knedlíky pro 50 táborníků .. :-) (už je to ale spoustu let, jestli ta mísa přežila, ta bude nejspíš už taky vhodná jen na renovaci)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkust Stáňo vypátrat kde skončila :o) a můžeš renovovat.
      Ála

      Vymazat
  4. ...a pekne vysadené, nielen zrenovované:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že i žlutá letnička by byla hezká, tak příští rok :o).
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, nestíhám, tak to vezmu najednou - moc povedené renovace, jak křeslo tak ta nádoba... Opravdu paráda, vdechnou věcem takhle nový život. Nad vším bdí ta krásná andělka, tak u vás bude všechno OK!
    Měj příjemný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, byla to taková příjemná činorodá změna a výsledek stojí za to. Když jsem hrnce viděla, okamžitě jsem věděla jak je ještě uplatní.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, tak já už vím, proč neháčkuješ!!! Protože renovuješ!! :o))) a ještě s vílou!!
    Je to moc pěkné, tak přeji krásné dny plné radosti
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko, máš pravdu, háček jsem už v ruce neměla docela dlouho (naposledy prostírky pro sestru-včera předány a moc se jí líbily). Mám těch aktivit nějak moc :o))).
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála