neděle 10. července 2016

FOTKA ...

v podobě mms zprávy mi dorazila nedávno na mobil.
Fotka, která byla nečekaná.
Fotka, která vyjadřuje naprosto jasnou věc.
Fotka, u které zvlhne oko každé mámy.
Fotka, která pohladí po duši.  

S textem :

Péťovi nejdou mms, tak to posílám já.
Řekla jsem ANO !!!


Rozbušilo se mi srdce.

My se dočkáme první svatby ...




28 komentářů:

  1. Tak to je skvělá zpráva! :) Gratuluji a hodně štěstí! :)
    Pěknou neděli, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je zpráva radostná.
      Krásné dny Peťko.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, to je opravdu zpráva na rozbušení srdce ... velká gratulace ! ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko díky. A srdce se ještě víc rozbušilo když jsem si uvědomila, že ho vlastně "povedu".
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko to je tak krásné. Gratuluji a přeji hodně štěstí. Z❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zdeni. Já jen přemýšlím jak to ustojím, abych nebulela :o)).
      Hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Jůůů, tak to moc blahopřeji ♥
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martinko. Je to takové nečekané, ale radostné.
      Měj odpočinkové léto.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko to je krásná zpráva, bude to jistě nádherný den pro Vás všechny, ale nejvíc pro ně. A bulet budeš trošičku, jako každá máma!Dojetím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím Marcelko počítám, že slzy budou, ale ty slzy štěstí jsou nutné :o)).
      Mávám ti.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, moc gratuluji! Krásná zpráva!
    Měj hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hlavně byla dost nečekaná Helenko :o)). Letos máme události jak na houpačce...
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, to je krása..budeme radi sledovat přípravy:o)..měj se moc krásně. Sleduji odtud tvé renovace a začínám toužit po modré:o)..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko já sleduji tvé zážitky v Americe :o)). Modrá na zahradě je slušivá, opravdu se mi velmi líbí.
      Měj se moc hezky.
      Ála

      Vymazat
  8. Blahopřeji....nás to čeká také....Těším se...Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to také Ilčo blahopřeji. A syn či dcera ?
      Ála

      Vymazat
  9. Takoveto zpravy jsou vzdycky stastne zpravy. Bez buleni bych to nezvladla asi ani ja:-) Nicmene to asi nehrozi,synek prohlasil, ze pokud se bude kdy vubec zenit, tak nekde na nejakem z karibskych ostrovu a jen se svedky a to jeste nejlepe tamnimi. At však tak či onak, takovéto zprávy patří mezi ty opravdu krásné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano jsou to zprávy lahodící srdéčku :o)). Každý rodič je šťastný, když jsou šťastné jeho děti...
      Ála

      Vymazat
  10. Čekají tě krásné zážitky, gratulují a těším se na zpravodajství na blogu. Hezké léto, Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vás Evo neochudím a stoprocentně zážitky budou, znám svou rodinu :o)).
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  11. gratuluji a ... tiše trošku závidím...
    Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Pavle :o)). Chtěl by si mít také svatbu v rodině ?
      Ála

      Vymazat
  12. Páni! Veliká gratulace! Taky se těším na zprávy z příprav a chystání. Báječně si to užij, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Klárko. Přípravy jdou mimo nás, mladí už mají vše naplánované, domluvené. Já budu zřejmě péct svatební koláčky (tak trochu jsem si naběhla, že bych jich trochu upekla-nevěsta je péct nemá a mají objednané jiné sladkosti). Svatba a bez svatebních koláčků - ani náhodou !! :o))))
      Ála

      Vymazat
  13. Krásné! Je až s podivem, co vše dokáže v emocích způsobit jedna fotka a jedna věta.
    Alenko, užívej si to! Velká gratulace!
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Katko, tohle byly ty krásné emoce.
      Užívám si to, jak to mají spolu vše naplánované, jak se doplňují a jak hlavně mají stejné představy o tom svém dni. A tak to je správné.
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála