středa 6. července 2016

CO JSEM NESTIHLA...

před odjezdem na dovolenou ?


- ilustrační foto, máme s mužem kola z dnešní doby :o)) -

Na mé zvyklosti dost věcí :o)).

Nestihla jsem vám napsat  o

- renovaci dalšího kousku z půdy,
- renovaci židle z mé pracovny,
-  pokladech, které tvoří památku na blízkého člověka,
- rozkvetlé zahradě,
- knížce, do které jsem se začetla,
- halence, kterou doplétám,
- překrásné Víle, kterou jsem si pro radost koupila.

Určitě je toho víc, o čem jsem chtěla zde na blogu psát, ale ani po návratu jsem se k psaní nedostala, nedostávalo se mi ČASU.


Nevím čím to je.
Každý kolem mne říká, jak ten čas letí, ale ona hodina má stále stejných 60 minut, den 24 hodin. V tom se nezměnilo přeci vůbec nic ?
Jsem starší a tím pádem pomalejší ?
Vše mi déle trvá a proto mám pocit, že nestíhám to co bych chtěla ?
Jsem na sebe náročná, chci stále zvládnout vše a co nejrychleji ?
Neumím odpočívat ?
Otázky, otázky, otázky...
Bez odpovědí.
Nevím proč to tak je a čím to tak je, ale rozhodně se nad sebou musím zamyslet a přijít tomu na kloub :o)).
Postupně na blog o všem napíšu.

Na vyprávění o mé aktivní cyklodovolené se těšte, zážitky mám všelijaké :o), převažují samozřejmě humorné, neboť se snažím vždy vše brát 
s úsměvem na rtech.





Tentokrát jsem všude fotila novým mobilem a jsem moc zvědavá jak fotky dopadnou.

Krásné letní dny...















 

12 komentářů:

  1. To nevadí, že nestíhás psát na blog. Hlavně, že stíháš žít.
    Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, přesně tak :o)). Najednou se toho nakupilo hodně za sebou.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Pěkný den, už se moc těším na reportáž! :) Krásné letní dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko musím to rychle zpracovat, dokud mám vše v živé paměti :o))).
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, já si myslela, že se dovolenkuješ, jistě jste si užili hezké dny. A s tím časem , jako bych to sama psala...neumíme odpočívat, co s tím? nevím...
    Přeji krásný večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko odjela jsem na dovolenou, užila si a odpočinula neuvěřitelně. Jen ty návraty do reality byly nějaké hektické. Chtěla bych, aby čas byl můj přítel :o))).
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, také nestíhám co bych chtěla... ale už to tak beru .. já se musím smát, já mám pocit čím jsem starší tím víc ten den utíká ... ale během dne mimo starostí je tolik drobných radostí, tak je to vlastně fajn ..
    Už se taky těším na další povídání a fotky..
    Měj se hezky. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Jarko, já si také pak večer říkám, že ten den byl hezký, ale nevychází mi věci, které bych chtěla - výlety. Stále je něco přednějšího a to musím změnit :o))). Víkendů během léta je tak málo.
      Zatím mám problém stáhnout fotky z mobilu, musí mi pomoci syn. Počítač mi totiž začal před časem nějak stávkovat, což je malér, potřebuji ho hlavně pro pracovní záležitosti.
      Tak měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Také se těším na reportáž a fotky z dovolené.
    A pokud jde o čas, tak mám pocit, že čím jsem starší, tím rychleji utíká... (mnažel na to má takovu teorii, že když nám bylo deset, rok byl desetina našeho života, takže vlastně dlouhé období, teď je rok padesátina našeho života, tak se nám prostě zdá kratší - v porovnání s tím zbytkem)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo tvůj muž to charakterizoval naprosto správně. Když se zamyslím, kolik asi tak let před sebou máme, tak mne až zamrazí. Proto každý den by měl být naplněný něčím hezkým, že ? A máme to ve svých rukách!!
      Pokud se mi podaří vydolovat fotky z mobilu, reportáž bude :o))).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Milá Álo jsem na tom stejně. Tolik věcí bych chtěla stihnout a ne a ne ten čas dohonit. Když jsem byla mladší, tolik jsem si to nepřipouštěla - času bylo dost. Asi to patří k věku, ale určitě není dobré se kvůli tomu stresovat. Co stihnu, to stihnu, zítra je také den.
    Měj se hezky Iva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivo já se taky nestresuji :o), co nestihnu dnes, zítra může počkat a udělám to potom. Hlavně být co nejvíce venku, na zahradě, s přáteli, s rodinou, na výletech na kolech či pěšky. Vždyť to léto je celkem krátké - no, podzim když se povede, tak nám ty hezké dny prodlouží :o)).
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála