pondělí 6. června 2016

PROSTÍRÁNÍ ještě jednou...

nachystané pro mou sestru k nastávajícím narozeninám. 
Opět přírodní odstíny, příze Cotton.




A ještě jsem háčkovala na přání jedné malé slečny pouzdro na mobil. Přesně mi řekla jak si ho představuje a já s radostí přání splnila. A přidala jsem motiv kytiček jako ozdobu.
Jen mne překvapilo, že si vybrala modrou přízi :o)). Očekávala jsem růžovou, fialovou, ale modrou opravdu ne...




Obal má vnitřní kapsičku, aby byl mobil v bezpečí. Ten můj se tam nevešel, je větší než má Andrejka.


A já si koupila tento obal :o). Jen jsem ho v prodejně uviděla, už jsem nechtěla vybírat žádný jiný...


 

19 komentářů:

  1. Nádherné háčkování!:-)Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Věrko, je to báječný relax.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Moc pěkné .To bych nikdy nedala dohromady :)))

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké pondělí přeji.Mám na Vás velikou prosbu.Nemohla byste mi prosím poslat předlohu na ty prostírky?jsou moc krásné.Lenka.K kozlovska.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, vzoreček jsem získala také mailem, zeptám se autorky zda mohu přeposlat, tak vydrž...
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, háčkování nemá chybu ... dečky i futrálek na mobil...
    Hezké dny přeju. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jarko, jsem ráda, že se líbí.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alčo, ten obal na mobil je nádherný kousek!!! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda, že se líbí i dospělákovi "o)).
      Měj se hezky Ivanko.
      Ála

      Vymazat
    2. Teď mi došlo, že jsi asi myslela ten kupovaný :o))))).

      Vymazat
  6. Alenko, krásné. Moc se ti povedlo.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Martinko. Těším se až vezmeš opět háček do ruky ty, vždy jsem se "kochala" :o)
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  7. Alenko, chtěla bych být tvoji sestrou;-)

    OdpovědětVymazat
  8. :o)))))
    Ilonko to mně těší!!
    Měj se krásně.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  9. Ali, prostírka jsou nádherné !!! ty přírodní barvičky se mi velmi líbí. Sestra bude mít určitě velkou radost.
    Taky pouzdro na mobil je parádní. Jsi šikulka!
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani děkuji, to mne těší, že se ti líbí. Snad se sestře líbit budou. Ona totiž na rozdíl ode mne ruční práce vůbec nevyhledává :o)).
      Měj krásný den.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála