pondělí 20. června 2016

"OSTRÉ NŮŽKY...


měj připravené až přijdu", volala jsem své kadeřnici. 
Nevěřila.
Stalo se tak.
Mé rozhodnutí bylo již nevratné.
Ostříháno.
Úleva a spokojenost, báječný pocit.
Osvobozující.
 
Celý život jsem nosila krátké vlasy.




Zase jsem to JÁ...



34 komentářů:

  1. Alenko,moc ti to sluší.Je 100% pravda,že na kráté vlasy musí dojít správný čas.Slyšela jsem,že s vlasy se odstřihává většinou i nějaká životní etapa.Každopádně krátké vlasy=uberou odžité roky ;-).Tak at ti je nadlouho fajn nakrátko.H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani děkuji :o). Já mám ten letošní rok trochu jak na horské dráze a tak docela souhlasím, že proměna mi udělala dobře i na duši...Prostě změna je život!!
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  2. Álo moc Ti to sluší a vůbec se nedivím, že si to užíváš =o). Jen manžel, aby si Tě pořádně hlídal ;-). Sama nosím hodně krátké vlasy celý život, protože mi jiný účes nejde. Mám protáhlý obličej, vlasů moc a když trochu přerostou, vlní se mi. Přesto jsem se ale rozhodla, že bych to chtěla trochu jinak, tak trpím jako zvíře, jak mi to přerůstá:-). Užívej si to, že se cítíš dobře. Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji ;o).
      I manžel chválil, ač tvrdil, že i ty delší vlasy mi slušely, nakonec uznal, že v těch krátkých jsem to víc já.
      Já máme zase kulatý obličej a tak musím volit střih s delšími konečky na krku a špičaté "pejzy" do tváře.
      Nejhorší je vydržet ten přerost přes uši, že Ivanko ? Vlnité vlasy jsem si vždy přála :o)).
      Ála

      Vymazat
  3. No tak přes uši vůbec nejdu, to bych psychicky nezvládla :-D. Spíš delší ofinu. Líbilo by se mi přesně to, co máš Ty, ale já mám tolik vlasů a jako hřebíky, že to nepřipadá v úvahu :-(. Ale to už tak prostě je...každá chceme to, co nemáme a vždy se nám to "jiné" lepší =o). Takže buďme rády, že máme to, co máme, co by za to jiné daly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :o)) je to většinou tak, že se nám líbí úplně opačné než máme ty své. Kdo má rovné, vlní a kdo vlnité, žehlí.
      Já jsem ráda za to co mám, mohlo by být také hůře :o))).

      Vymazat
  4. Alenko,také moc chválím nový kratsi uces:-)Jsi kočka! Ja měla 12 let úplně krátké vlasy a vloni jsem se rozhodla,že chci změnu;-) A tak už rok vlasy dorůstají a stále ne a ne dorůst:-(Take si připadám upravena jen jeden den po umyti,ale chci ještě vydržet!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko moc děkuji, zřejmě zase u krátkých vlasů zůstanu :o)), ale nikdy neříkej nikdy...
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, sluší ti to... má to šmrnc .. takže palec nahoru, jak se říká !!
    Měj se fajn. Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No teda - to moc Jarko děkuji :o)). Jsem ráda, že se střih líbí.
      Měj hezké dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Alenko, moc ti to sluší, jsi kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, já moc děkuji, to je nečekaná odezva, až se tady červenám !
      Měj krásné dny EvoLuno.
      Ála

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ilo moc děkuji za chválu, jsem ráda :o).
      Krásné dny přeji.
      Ála

      Vymazat
  8. Máš podobný střih jako moje mamuša. Je šmrncovni :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo tak to mne těší, moc a moc.
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  9. Alenko, krásný střih a moooc Ti to sluší! Vůbec bych neřekla,že máš už tak velké chlapy!! To snad ani není možné! Měj se moc krásně! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji !! A ti moji chlapci nějak rychle stárnou - ale pššš, nikomu to neříkej :o))
      Měj prima dny.
      Ála

      Vymazat
  10. Odpovědi
    1. Marti díky, vím, že máš ráda krátké účesy, že ?
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  11. Alenko, moc Ti to sluší.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani moc a moc děkuji, jsem ráda, že se můj střih líbí :o).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  12. Alčo, jsi kočka. Moc ti to sluší!!! Správné rozhodnutí.
    K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko děkuji!! Váhala jsem, zda jít s kůží na trh :o))).
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  13. Ali, moc ti to sluší. delší byly fajn, ale tohle má prostě šmrnc.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko děkuji, delší vlasy měly taky své výhody, ale krátký střih je pro mne mnohem lepší :o).
      Měj se prima.
      Ála

      Vymazat
  14. Ali, jsi kočka!!! Rozhodla ses správně.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani rozhodování bylo to nejtěžší, ale za ten prima pocit to rozhodně stálo. A moje kadeřnice byla fakt ráda, že se cítím bezvadně.
      Přeji prima dny.
      Ála

      Vymazat
  15. Zdravím :-), správné rozhodnutí. Moooooc sluší, Kája.

    OdpovědětVymazat
  16. Alenkooo, Vy jste opravdu kočka, moc Vám to sluší... parádní sestřih! :) Ráda bych za pár let vypadala tak mladistvě a šmrncovně jako Vy... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéminkote, tolik chvály, až se opět červenám, ale moc děkuji, těší mne, že jsem se rozhodla dobře.
      Přeji krásné letní dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála