pátek 17. června 2016

HOUPY HOU...

si dopřávám ve chvilkách odpočinku. Konečně na zahradě i odpočívám. Baví mne se pohupovat a snít.

Měli jsme již dvě kupované houpačky, kovová konstrukce s šitým potahem. U té první rupl potah pod mým mužem, byla jsem ráda, že se mu nic nestalo a řezala jsem se smíchy. Podotýkám, že muž není žádný tlouštík. Potah byl prostě nekvalitní. Nejprve jsem přemýšlela jak to opravit či ušít nový, ale nakonec se to jevilo tak složité, že milá houpačka šla z domu. Druhá byla již robustnější, dostali jsme ji jako dárek a vydržela několik let, pak opět pevné plátno přestalo být pevné. Přemýšlela jsem, že by šlo do konstrukce přidělat dřevo, nějaká prkýnka a houpačka by ještě mohla sloužit. Muž mne přesvědčil, že by to bylo na tento typ kovové konstrukce moc těžké a odvezl ji do sběru. Nedávno jsem viděla na jednom blogu tu samou houpačku co jsme měli a přesně ji vyspravili tak jak já měla vymyšlené. No neměla jsem na něj dát!!

Přemýšlela jsem kam by se dala zavěsit houpací síť, která mne tolik lákala, ale bohužel nic jsem nevymyslela. Žádné pořádné stromy na zahradě nejsou, na pergole na ni není místo, všude by překážela.

Až jsem zahlédla u Moniky z Kopečku závěsné křeslo. No to bylo přesně ono, co jsem potřebovala. Nelenila jsem a ještě ten večer jsem ho objednala. Kam se zavěsí, jsem měla rozhodnuté okamžitě.


Manžela jsem zaúkolovala, aby koupil pořádný hák a karabinu, namontoval do trámu a křeslo bylo zavěšené natošup.
Konečně jsem si zase splnila malinkaté přání. Obložím se polštářky a jen tak se pohupuji. 


Je to sice trochu zrádné, protože jsem zjistila, že houpáním se mi většinou krásně začínají zavírat víčka. Nevadí, po tolika týdnech s rýčem, motykou, kolečkem si zasloužím

pořádný relax.

Houpy, hou...

 

 

12 komentářů:

  1. Alenko, přeji ti krásné pohupování..Máš moc krásnou zahradu a tak si odpočinek určitě zasloužíš! Měj se moc krásně a užívej si! Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko děkuji :O). S tím odpočíváním mám trochu problém, vydržím chvíli a už zase trajdám po zahradě a pleju nebo vymýšlím další úpravy. Jsem fakt hrozná.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko,
    u nás se letos zabydlela houpací síť :-)
    Dostali jsme jí už vloni, jenže nebylo kam jí přidělat a manžel k ní měl nedůvěru.
    Letos se povedlo jí přidělat a stala se velmi oblíbenou !
    Krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vždy přemýšlela o síti a také o tom zda bych do ní vůbec dokázala vlézt, abych na druhé straně nezbuchla na zem :o))). Křeslo je báječné, zvládám tam i zpět...
      Tak ať se ti také krásně houpá.
      Ála

      Vymazat
  3. Jak rozumím, snila jsem též o velké a stromy na zahradě žádné. Křeslo je ideální řešení, jsem v něm tak spokojená. Pěkný relax měj. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Nechápu proč jsme na začátku bydlení nezasázeli alepsoň dva velké stromy listnáče, ale jen jehličnany.
      Měj se hezky Jani.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, máte krásnou zahrádku a posezení v houpacím křesle musí být paráda! :) S bezvadnou knížkou v ruce si umím představit krásnou slunnou neděli... :) Mějte pěkné dny, Peťka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V neděli jsem tam Peťko už konečně s tou knížkou byla zalezlá a bylo to báječné.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, přeji krásné snění.... a pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko to snění mi v křesle jde nádherně :o). A den je dnes opět zamračený a zřejmě bude i deštivý.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála