pondělí 11. dubna 2016

VZDUŠNÝ JARNÍ ŠÁTEK...

je hotový a hned se mi hodí jako dárek
pro mou kamarádku, která před pár dny oslavila kulatiny.
Konečně jsme si našly vzájemně čas na setkání a budu jí dnes přát.
Ach jak ten čas ukrutně letí.


- před velikonocemi jsem začínala :o) -

 Vzhledem k tomu, že příze je dostatek, začala jsem háčkovat ještě jeden šátek, naprosto totožný vzorek a ten si nechám pro sebe.



Kamarádka je zručná pletařka, ale moc neháčkuje a tak mne napadlo, že by jí háčkovaný jarní šátek mohl přijít vhod.

Snad se jí bude líbit...

P.S. Jupí, šátek se líbil a moc, byla nadšená, protože neháčkuje, takže by se prý do něj nikdy nepustila. Měla jsem ohromnou radost, že ona měla radost...

14 komentářů:

  1. Ali, je moc pěkný!!! A líbit se bude určitě!!
    Já taky dělala dva :o)) ale v odlišných barvách..tak mi jeden zůstal...jestli bude takováhle zima, tak tou rychlostí, jakou jsi tenhle uháčkovala, ten svůj ještě stihneš nosit!!!
    Tak hezkou oslavu Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím Jarko, že v tomto letošním nevyzpytatelném počasí se unosí asi dlouho. Určitě to není poslední, který uháčkuji, moc se mi líbí tato varianta šátků, nosila jsem jen v zimě nákrčníky.
      Krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  2. Krásný výsledek háčkování, šátek vypadá moc pěkně, jemný už na pohled, takže asi i na omak! Hezkou oslavu přeji! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je s mohérem, ale nekouše, vyzkoušela jsem na mé citlivé pleti :o)).
      Měj se hezky Marcelko a snad už u tebe za mořem neprší.
      Ála

      Vymazat
  3. Alenko, je nádherný, nedivím se, že ho chceš mít taky...
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi ten zvláštní melírek, takže jsem ráda, že příze zbyla i pro mne, už bude hotový Helenko, tak brzy v něm vyrukuji :o).
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  4. Alenko, je opravdu moc krásný. Můžu se zeptat, co je to za krásný vzorek? Moc se mi líbí. Měj se krásně a ať se Vám oběma moc hezky nosí..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko pošlu ti na mail nákres vzoru. Mně se také moc líbí.
      Měj se hezky.
      Ála

      Vymazat
  5. Alenko, šátek je nádherný !!! Při tomhle počasí ještě přijde vhod. Moc se mi líbí i příze.
    Měj se krásně. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jani, jsem ráda, že se líbí i ostatním. A vhod přijde určitě,jaro je zatím stále hodně studené.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Krásná barva a vzor. Působí tak lehce, jako dárek super! Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, je lehounký jak pírko. Jako dárek potěšil a to je pro mne důležité.
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  7. Hezký dárek, takže věřím, že udělal radost. Vlastně dvojnásobnou - obdarované a nakonec i tobě, když kamarádka měla radost. To je na povedených dárcích hezké, že z nich je spousta radosti :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když je Stáňo ta radost dvojnásobná, obdarovaná i dárkyně, je to báječné.
      Měj krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála