pondělí 4. dubna 2016

ŠLÁPLI JSME KONEČNĚ DO PEDÁLŮ...

a v neděli si vyjeli na cyklostezku směrem do Německa, kousek před Bad Schandau, kde jsme to otočili a vraceli se zpět.
Jízda kolem Labe, sluníčko na nebi, pohledy na pískovcové skály - úžasné.
Jen zpět protivný silný protivítr nám ubíral síly.
Každý kdo jezdí na kole mi dá za pravdu, že první cyklovýlet po dlouhé zimě prostě bolí.
Ano, přesně tam.
Dokud se to neotlačí, úpím - a nejenom já :o).

Hlavně to chce brzy opět na kolo usednout a jezdit, jezdit.
Pak už je to v pohodě.


 
 
 


 V sobotu pečlivá práce na zahradě, naohýbala jsem se k záhonům několik hodin  a ještě stále nemám odpleveleno všude.
V neděli asi 30 km na kole.

A pak, že víkend je odpočinkový :o) ...

 

16 komentářů:

  1. Alenko,hned bych si dala víkend na zahrádce a na kole!Jenže u nás to ještě nejde:-(Momentálně u nás už víc jak týden rádi pěkná virozka a nějak se z toho nemuzeme vsichni vyhrabat!ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda Ilonko vás to nachlazení stále trápí. Já ťukám na dřevo, nám se vše vyhnulo, což jsem velmi ráda.
      Ať už bacily dají pokoj vám všem doma.
      Ála

      Vymazat
  2. Alenko, s tím kolem je to svatá pravda ... všechno .. kolo volá .. zahrádka volá... atd.atd. ... kdo to má stíhat ??? ... ale hlavně, že je jaro ... tak hodně krásných výletů přeju ! ☼
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak Jarko, všechno volá a já nevím co dřív :o)). Je nutné využívat hezkého počasí a zahradu dát do řádného stavu co nejdřív, aby byl čas a klid na ty úžasné výlety.
      Ála

      Vymazat
  3. Jsem ráda, že v tom nejsem sama. Je to peklo, když si pořídím nové tříčtvrťáky a pak zjistím, že švy kalhot, sedlo kola a moje spodní část nejsou kompaktibilní... Zvlášť při delší vyjížďce po zimě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostý souhlas, je to prostě nesoulad !! A ten bolí.
      Ála

      Vymazat
  4. u nás to bylo podobně, v sobotu zahrádka a asi 15 km na kole, v neděli pak 25 na koloběžce :-) taky kolem Labe :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také občas potkáváme koloběžkáře :o)). Problém bývá s bruslaři na kolečkách - inlane, málokdo na tom umí jezdit a já se vždy bojím, aby mi nespadli pod kolo když je předjíždím :o)))), oni se vždy tak třepetají, jezdí prostředkem...
      Ála

      Vymazat
  5. To vypadá na pěkný výlet. My v neděli vyrazili pěšky (http://werka13.blog.cz/1604/nad-vltavou), bylo tak krásně... Kolo jsem letos ještě nevytáhla a podle našich plánů to vypadá, že si pozadí budu otlačovat někdy v červnu nejdřív, dřív se asi na kolo ndostanu (manžela to nějak přestalo bavit, tak jezdím spíš sama)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nás to zatím baví oba dva, což je výhoda. Máme malou partu, se kterou jezdíme i na víkendové ježdění po republice, občas i za hranice. To je vždy moc bezvadné.
      Měj Stáňo krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  6. Ali kolo jsme ještě nevytáhli, pracovali jsme na zahrádce. Máš pravdu na dlouhé vyjížďky musí být osezený pozadí. Měla bych už kolo taky vytáhnout.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I my pracujeme na zahradě, ale snažíme se to vždy zpestřit malým výletem, buď na kole nebo pěšky někam do přírody.
      Tak brzy kolo Ali vytáhni, ať pozadí tolik nebolí.
      Ála

      Vymazat
  7. Bezvadný výlet!.-)Užívejte jarní dny,snad nám už sluníčko vydrží.Moc zdravím Věra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko mám tyhle výlety moc ráda. A sluníčko už má sílu, krásně hřeje. Jenže nevěřím, že nám počasí ještě neukáže studenou tvář.
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat
  8. Alenko, nádhera! Labe máme tady, ale stezky asi 3 km...
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale vy tam u vás máte Helenko pěkné rovinky, což u nás je to samý kopec :o)).
      Přeji krásné dny.
      Ála

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a čas, který jste mi věnovali.
Vážím si toho a jsem za to ráda.
Ála